نمایشگاه شب یلدا در قزوین گشایش یافت


نمایشگاه  شب یلدا در قزوین گشایش یافت

قزوین - ایرنا - همزمان با روزهای پایانی پاییز، نمایشگاه شب یلدا عصر دوشنبه در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه شب یلدا قزوین در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه سال جاری در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر خواهد بود.

علی اصغر حاجی محمدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در آخرین شب پاییز سال برشمرد و افزود: سعی شده تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب شب یلدا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به مشارکت ۱۲۲ واحد تولیدی و نمایندگی از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، تهران، کرمانشاه، گیلان، اصفهان، کرمان، خراسان، قم، زنجان و قزوین در این نمایشگاه، اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا برنامه‌های شادی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

این مسوول نمایشگاهی، ارایه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی برشمرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، انار و هندوانه، مرکبات و انواع سوغات و تنقلات شب یلدا در معرض دید و خرید مردم قرار داده می‌شود.

به گفته حاجی محمدی، تمامی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ درصدی به خریداران عرضه خواهد شد.

نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در مدت زمان برپایی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس