پیغام استراماچونی: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!


پیغام استراماچونی: دیدار استقلال با سپاهان به تعویق نیفتد!

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با تعویق دیدار آبی‌پوشان با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مخالفت کرد.

به گزارش جی پلاس، سازمان لیگ روز گذشته برنامه بازی‌های معوقه لیگ برتر و همچنین مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را اعلام کرد که براساس آن، تیم‌های استقلال و سپاهان باید دوم دی ماه در این مرحله در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

سپاهانی‌ها به دلیل داشتن دو بازیکن کلیدی خود در تیم فوتبال امید یعنی امید نورافکن و محمد محبی، رسماً خواهان تعویق این بازی شده و اعلام کرده‌اند که بدون بازیکنان‌شان بازی نخواهند کرد. استقلالی‌ها نیز مهدی قائدی را در اردوی تیم امید دارند که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده و با هشت گل زده آقای گل لیگ برتر تا اینجای کار است.

با این حال، استراماچونی طی تماس با مترجم خود در ایران، از او خواسته به مدیران باشگاه بگویند که با تعویق بازی مخالفت کنند، چرا که استقلال در دور برگشت مسابقات لیگ و صعود احتمالی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده‌ای در پیش دارد و به همین دلیل با تعویق بازی با سپاهان مخالفت کنند. این در حالی است که استراماچونی در ایتالیا به سر می‌برد و مشخص نیست که به استقلال بازمی‌گردد یا نه!

تیم امید تا چند روز دیگر برای اردوی چند روزه راهی قطر خواهد شد و مشخص نیست که دیدار استقلال - سپاهان لغو می‌شود یا طبق همان تاریخ اعلامی از سوی سازمان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان