بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی


بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی

بیوگرافی حدیث فولادوند: حدیث فولادوند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، 20 دی 1356 در شهر زیبای شیراز به دنیا آمد. وی همسر رامبد شکرابی، دیگر هنرپیشه کشورمان است.

بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی
ستاره | سرویس چهره‌ها - حدیث فولادوند، همسر رامبد شکرابی، جزو بی حاشیه‌ترین بازیگران کشور است. وی که شخصیتی آرام دارد، در برنامه دورهمی به صراحت از علت کم کاری اش سخن گفت. در این نوشتار قصد داریم به بررسی زندگینامه حدیث فولادوند بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی حدیث فولادوند، این بازیگر خوب کشور تا انتها ما را همراهی کنید.


بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون است که در بیستمین روز اولین ماه اخرین فصل سال ۱۳۵۶ در شهر زیبای شیراز به دنیا آمد. وی که اصالتش بختیاری بوده و از طایفه چهارلنگ فولادوند است، در حال حاضر با همسرش در تهران زندگی می‌کند.


تحصیلات

خانم فولادوند فوق دیپلم رشته معماری دارد و علاوه بر بازیگری به موسیقی و نقاشی نیز گرایش دارد.


شروع فعالیت کاری

حدیث فولادوند فعالیت کاری خود را در ۱۲ سالگی و با بازی در تئاتر، زیر نظر خانم گلاب آدینه و با هنر نمایی در نمایش گل‌های دوستی شروع کرد. همچنین اولین حضور او در عرصه سینما در سال ۱۳۸۷ و بازی در فیلم دست‌های آلوده بود که کارگردانی این فیلم را سیروس الوند بر عهده داشت. پس از آن در فیلم مارال آقای مهدی صباغ زاده هنرنمایی کرد، اما نقشی که باعث اولین شهرت وی شد را می‌توان بازی در سریال تلوزیونی گمگشته دانست.


نحوه آشنایی با رامبد شکرابی و ازدواج

خانم فولادوند در سن ۳۳ سالگی و در سال ۱۳۸۹ بود که با آقای رامبد شکرابی ازدواج کرد. آن‌ها ابتدای زندگی خود را در شمال و شهر ساری گذراندند و در آنجا به عنوان شغل دوم یک بوتیک لباس مجلسی زنانه راه اندازی کردند. حدیث فولادوند در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی خود با همسرش سخن صحبت کرد. وی بیان کرد که در زمان ساختن فیلم همسرش به این نتیجه رسیدند که به هم علاقه زیاد دارند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.
خانم فولادوند در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره نحوه خواستگاری رامبد از او گفت که خواستگاری همسرش با صحبت کردن درباره وسایل خانه اش شروع شد که گفت قصد دارد از خارج آن‌ها را بخرد، اما وی با اینکار مخالف بوده و تولید داخل را می‌پسندد. آقای مدیری پس از جالب دانستن شیوه این خواستگاری، آن را جز عجایب دانست.

برخی از فیلم‌های سینمایی حدیث فولادوند

۱۳۷۸ فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند ۱۳۷۹ فیلم مارال به کارگردانی مهدی صباغ زاده ۱۳۷۹ فیلم مسافر ری به کارگردانی سید داوود میر باقری ۱۳۸۱ فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ ۱۳۸۲ فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان ۱۳۸۲ فیلم شاخه گلی برای عروس به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی ۱۳۸۵ فیلم کلاهی برای باران به کارگردانی مسعود نوابی ۱۳۸۸ فیلم افراطی‌ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری ۱۳۸۹ فیلم داماد خجالتی به کارگردانی آرش معیریان ۱۳۹۶ فیلم هشتک به کارگردانی رحیم بهبودی فر


حدیث فولاوند در سریال تلوزیونی

۱۳۸۰ سریال دیوار شیشه‌ای به کارگردانی مهدی صباغ زاده ۱۳۸۰ زاده سریال گمگشته به کارگردانی رامبد جوان ۱۳۸۱ سریال معصومیت از دست رفته به کارگردانی داوود میر باقری ۱۳۸۴ سریال گارد ساحلی به کارگردانی محسن شاه محمدی ۱۳۸۵ سریال مختار نامه به کارگردانی داوود میر باقری ۱۳۹۲ سریال معمای شاه به کارگردانی محمد رضا ورزی ۱۳۹۳ سریال جاده چالوس به کارگردانی احمد معظمی ۱۳۹۴ سریال محله گل و بلبل به کارگردانی احمد درویش علیپور

عکس‌هایی از حدیث فولادوند

بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی

بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی

بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی

بیوگرافی حدیث فولادوند؛ همسر رامبد شکرابی


سخن آخر

حدیث فولادوند علاوه بر کار‌های ذکر شده، در ده‌ها فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر نیز هنرنمایی کرده است. او علت کم کاری خود و شوهرش را در سال‌های اخیر، زندگی در شمال، دوری از دوستان و کم توجهی برخی از افراد دانست. وی اعتقاد دارد بعضی‌ها دوست ندارند آن‌ها بازی کنند. در صورتی که درباره فعالیت‌ها و بیوگرافی حدیث فولادوند نظری دارید لطفاً آن را در قسمت نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها