چرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورست


چرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورست

مسافرت رفتن همیشه خوب است. هر موقع که به یک جای جدید بروید، چیزهای تازه‌ای کشف می‌کنید. چه تنها باشید چه با دوستان‌تان یا خانواده، مسافرت رفتن همیشه یک تجربه عالی است. ولی در سفرهای دسته‌جمعی خیلی بیشتر خوش می‌گذرد و اصلا انگار همه چیز بهتر است. تا حالا به دلیلش فکر کرده‌اید؟ اینکه چرا... نوشته چرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با...

مسافرت رفتن همیشه خوب است. هر موقع که به یک جای جدید بروید، چیزهای تازه‌ای کشف می‌کنید. چه تنها باشید چه با دوستان‌تان یا خانواده، مسافرت رفتن همیشه یک تجربه عالی است. ولی در سفرهای دسته‌جمعی خیلی بیشتر خوش می‌گذرد و اصلا انگار همه چیز بهتر است. تا حالا به دلیلش فکر کرده‌اید؟ اینکه چرا همه‌اش دوست داریم یک نفر همراهمان باشد یا گروهی به مسافرت برویم؟ اصلا مگر تنها سفر کردن چه مشکلاتی دارد؟

در سفر گروهی خیال‌تان راحت‌تر است

اگر گروهی سفر کنید و هر مشکلی بین راه پیش بیاید خیال‌تان راحت است که همسفر و همراهی هست که کمک‌تان کند. از یک پنچری ساده گرفته تا جا گذاشتن کیف پول و سرماخوردگی. هر کدام از این اتفاق‌های ساده می‌توانند سفر تنهایی شما را به یک کابوس تمام عیار تبدیل کنند ولی در سفر گروهی به راحتی می‌شود از این موانع گذشت.

در سفر گروهی همه کارها تقسیم می‌شود

تنها مسافرت رفتن شاید از چند جهت خوب باشد، ولی مشکلات خودش را دارد. در سفر تنهایی همه چیز با خودتان است. باید اقامتگاه پیدا کنید، همه وسایل را همراه‌تان ببرید، غذا درست کنید. خلاصه کلی کار ریز و درشت هست که همه را باید تنهایی انجام بدهید.

سفر گروهی این مشکلات را ندارد. وقتی با دوست‌ها مسافرت می‌روید یا با چند خانواده برای سفرتان هماهنگ می‌کنید، هر کسی یک گوشه کار را می‌گیرد. یک سری وسایل مشترک هستند که در مسافرت‌های دسته جمعی همه از آنها استفاده می‌کنند. هر کسی یک چیزی با خودش می‌آورد. این شکلی بار همه سبک می‌شود و کسی لازم نیست خودش را اذیت کند.

حتی بعضی وقت‌ها می‌شود بدون وسیله هم مسافرت رفت. یک یا دو نفر ماشین می‌آورند و بقیه وسایل دیگر را تهیه می‌کنند. هزینه بنزین و این جور چیزها هم بین همه سرشکن می‌شود. اگر هم مشکلی برای یک نفر پیش بیاید، بقیه کمکش می‌کنند. وقتی تنها باشید، باید همه مشکلات را تنهایی حل کنید.

چرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورستچرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورست

در مسافرت گروهی چیزهای جدید تجربه می‌کنید

وقتی تنها به مسافرت می‌روید، از اول تا آخر سفر فقط خودتان هستید. هیچکس نیست که با آن حرف بزنید. نمی‌شود با کسی تفریح کنید و به قول خودمان خوش بگذرانید. این طور سفر رفتن شاید یک بارش خوب باشد، ولی خیلی زود برایتان کسل‌کننده و حوصله سر بر می‌شود.

وقتی در جمع دوست‌هایتان باشید، همه چیز یک جور دیگر است. دیگر حوصله‌تان سر نمی‌رود و همیشه انرژی دارید.شاید همراهان‌تان جاهایی را بلد باشند که شما تا حالا نرفته‌اید. خلاصه اینکه سفر گروهی یعنی هیجان و تفریح بیست و چهار ساعته.

در این جور مسافرت‌ها می‌شود جاهای بیشتری را گشت. وقتی آدم تنها باشد، به تلف شدن وقت اهمیت نمی‌دهد و برای همین از برنامه‌اش عقب می‌افتد. ولی اگر چند نفر همراه‌تان باشند داستان عوض شده و خود به خود همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

اگر هم با تور به سفر بروید، دوست‌های جدید پیدا می‌کنید. معاشرت با آدم‌های تازه همیشه حال آدم را خوب می‌کند. هر کسی یک قصه برای خودش دارد که می‌شود کشفش کرد. بعضی از دوستی‌های این شکلی حتی تا سال‌ها باقی می‌مانند.در تور گروهی هزینه‌ها هم کمتر هستند و می‌شود با پول کمتر مسافرت را به یک شکل تازه تجربه کرد.

سفر دسته جمعی با تور یک خوبی دیگر هم دارد. یک راهنما هست که در هر جایی کمک‌تان می‌کند. پس هیچ وقت گم نمی‌شوید و همیشه خیالتان از یک سری چیزها و مسائل راحت است. راهنماها شما را جاهایی می‌برند که تنهایی هیچ وقت حاضر نبودید تجربه‌شان کنید. سفر گروهی بهترین وقت برای کشف چیزهای جدید است.

چرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورستچرا گروهی سفر کردن به صرفه است؟ سفر دسته جمعی با پینورست

در یک جای لوکس اقامت می‌کنید

بهترین چیز در سفر گروهی تقسیم شدن هزینه اقامتگاه است. وقتی تنهایی سفر می‌کنید، مجبورید تمام هزینه را خودتان بدهید. برای همین انتخاب‌هایتان محدود می‌شود. شاید هم مجبور باشید یک جای ارزان‌تر بروید و هزینه‌هایتان را مدیریت کنید.

در سفر گروهی هیچکس نگران هزینه اقامتگاهش نیست. چون یک اقامتگاه هرچقدر هم گران باشد، پولش تقسیم می‌شود و برای همه به صرفه است. در مسافرت دسته جمعی می‌شود سراغ ویلا لوکس و جاهای گران هم رفت. پس وقتی سفر گروهی می‌روید، هم هزینه‌تان کمتر می‌شود هم در یک جای عالی اقامت می‌کنید.

فقط یک نکته را هم در نظر بگیرید. از هر جایی نمی‌شود ویلا و اقامتگاه گرفت. باید سراغ شرکتی بروید که هم مطمئن باشد، هم اقامتگاه‌هایش را از همه جا ارزان‌تر بدهد و هم خدمات پس از فروشش خوب باشد.

رزرو ویلا و اقامتگاه در پینورست

در سایت پینورست بهترین ویلاها و اقامتگاه‌ها را پیدا می‌کنید. جاهایی که برای مسافرت‌های دسته‌جمعی و دور هم جمع شدن عالی هستند.

پینورست پایین‌ترین نرخ کمیسیون را دارد و می‌توانید بهترین اقامتگاه‌ها را با کمترین قیمت، در سایت پینورست اجاره کنید.

برای هر اقامتگاه عکس‌های باکیفیت گذاشته شده تا با خیال راحت ویلا یا آپارتمان مبله موردنظرتان را رزرو کنید. دیگر جایی برای نگرانی نمی‌ماند.

برنامه سفر گروهی‌تان را بچینید و آماده یک مسافرت عالی و کسب تجربه‌های جدید باشید. کافی‌ست همین الان در گوگل “پینورست” را سرچ کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403