تعیین تکلیف بوی نامطبوع تهران


تعیین تکلیف بوی نامطبوع تهران

تعیین تکلیف بوی نامطبوع تهران در جلسه فردای استانداری معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به انتشار بوی نامطبوع در تهران فردا علت یا علل بوی نامطبوع در جلسه کارگروه استانداری مشخص خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، محمد تقی‌زاده در ارتباط با انتشار مجدد بوی نامطبوع در پایتخت اظهار کرد: تاکنون دو جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان...

تعیین تکلیف بوی نامطبوع تهران در جلسه فردای استانداری

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به انتشار بوی نامطبوع در تهران فردا علت یا علل بوی نامطبوع در جلسه کارگروه استانداری مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، محمد تقی‌زاده در ارتباط با انتشار مجدد بوی نامطبوع در پایتخت اظهار کرد: تاکنون دو جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در رابطه با بوی نامطبوع تهران برگزار شده و قرار است در جلسه‌ای که فردا با حضور انوشیروان محسنی بندپی برگزار شود جمع‌بندی نهایی در ارتباط با موضوع اشاره شده صورت گرفته و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه منابع مختلفی در ظن انتشار بوی تامطبوع قرار دارند گفت: ان‌شاءالله در جلسه فردا علت و یا علل بوی نامطبوع در پایتخت جمع‌بندی و اعلام می‌شود.

تقی‌زاده همچنین در رابطه با هفته پژوهش و آموزش مدیریت شهری گفت: یکی از رویکردهای وزارت کشور در قالب شهرداریها و دهیاریها آموزش و پژوهش در مدیریت شهری است که اخیرا هم ششمین جشنواره آموزش و پژوهش در حوزه شهری برگزار شد که استانهای کشور در حوزه‌های مختلف کارکردهای خود را به این جشنواره ارسال کردند.

معاون عمرانی استانداری تهران اضافه کرد: استانداری تهران نیز در رابطه با آموزش و پژوهش شهری اقداماتی را انجام داده بود که به این جشنواره ارسال کرده است که یکی از ویژگیهای آموزش و پژوهش در سالجاری این است که این موارد رویکرد اجرایی و عملیاتی داشته باشند.

وی گفت: قطعا موضوع آموزش و نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی را در مجموعه شهرداریها و دهیاریهای تهران به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و استفاده از اپلیکیشن‌ها و فضاهای مجازی می‌تواند کمک مطلوبی را در حوزه مدیریت شهری از جمله حل معضل پسماند داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران در پایان گفت: همچنین استانداری تهران در سالجاری به عنوان استانداری برتر در حوزه آموزش مدیریت شهری معرفی شده است و این مجموعه توانسته است در سالجاری اقدامات قابل توجهی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس