معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی با جدیت رصد شود


معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی با جدیت رصد شود

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی و رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رعایت اصلی بی‌طرفی مجریان انتخابات، گفت: فرمانداران تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی نامزده را با دقت رصد و به صورت مستند به ستاد انتخابات گزارش دهند.

جعفر مردانی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و حفظ این دو رکن زمینه‌ساز رقابتی سالم و برگزاری انتخابات حداکثری است.

وی با تاکید بر رعایت قانون و حفظ اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات، تصریح کرد: مجریان نه تنها موظفند از هرگونه رفتار شائبه‌دار در برگزاری انتخابات بپرهیزند، بلکه تخلفات احتمالی صورت گرفته از سوی نامزدها را نیز با دقت رصد و مانع از بروز هرج و مرج و بی‌قانونی در این عرصه شوند.

‌مردانی، انسجام و هماهنگی بین اعضای ستاد انتخابات، مجریان و عوامل نظارتی را عامل مهمی در برگزاری انتخابات پرشور و سالم دانست و اظهار داشت: هماهنگی و انسجام بین عوامل برگزاری انتخابات سبب پیشبرد بهتر برنامه‌ها و جلوگیری از تخلفات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش مجریان قانون انتخابات را از دیگر عوامل برگزاری هرچه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رای در روز انتخابات می‎‌توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه‌جانبه قانون برداشت.

مردانی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز با برگزاری نشست با مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص آموزش همگانی می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

وی، رای مردم را مصداق بارز حق‌الناس دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حراست از رای مردم، اعتمادآفرینی و برقراری فضایی سالم برای رقابت کاندیداها بتوان در شکل‌گیری انتخاباتی پرشور و حداکثری گام برداریم.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...