دستگیری متهم فراری در محله مجیدیه


دستگیری متهم فراری در محله مجیدیه

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری متهم فراری که به بهانه مرخصی از زندان بیرون آمده خبر داد.

دستگیری متهم فراری در محله مجیدیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهم فراری که چندی پیش به بهانه مرخصی از زندان خبر داد و گفت: با دریافت دستوری از اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۳ اوین مبنی بر جلب و دستگیری متهمی فراری، به اتهام درگیری و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه مجرم فراری و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که متهم به بهانه استفاده از مرخصی از زندان بیرون و پس از رهایی از زندان در موعد تعیین شده بازنگشته است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت توانستند پس از یک ماه تحقیق و مراقبت‌های شبانه روزی مخفیگاه جدید این متهم را در حوالی خیابان مجیدیه شمالی شناسایی کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیس ادامه داشت تا اینکه روز بیست و چهارم آذرماه، با اطمینان از این که متهم در مخفیگاهش در حال استراحت است، عملیات دستگیری متهم آغاز شد.

راستی افزود: ماموران حاضر در محل موفق شدند در یک عملیات پلیسی زندانی فراری را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحمل مجازات کیفری تحویل اجرای احکام دادسرا دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها