استاندار: کادر پزشکی مورد نیاز همدان تامین شود


استاندار: کادر پزشکی مورد نیاز همدان تامین شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: با تدبیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امید می‌رود نیاز این استان به کادر پزشکی تامین شود.

سید سعید شاهرخی شامگاه دوشنبه در جمع هیات رییسه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استانداری همدان بیان کرد: این استان از نظر کادر پزشکی با کمبود شدید مواجه است که امید می رود تدبیری برای رفع این مشکل از سوی وزیر بهداشت پیش‌بینی شود.

وی اظهار داشت: اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان، در استان همدان همانند همه نقاط کشور به نیکی می‌درخشد و ظرفیت این استان به ویژه موقعیت اجتماعی و وجود متخصصان متعهد در بهداشت و درمان زمینه را برای برداشتن گام‌های بلند در این حوزه فراهم کرده است.

استاندار همدان اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی این استان و دیگر ویژگی های ممتاز موجود زمینه را برای تبدیل شدن همدان به قطب بهداشت و درمان در منطقه غرب کشور فراهم کرد.

شاهرخی ادامه داد: رضایتمندی عمومی نسبت به عملکرد بهداشت و درمان وجود دارد چرا که پرسنل این مجموعه با تلاش شبانه روزی در حال خدمت به مردم بوده و به سمت اهداف مطلوب تر حرکت می‌کنند.

وی گفت: اولویت همدان در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، توجه به معیشت، اشتغال و سرمایه اجتماعی است که برای هر دو بخش برنامه های مدونی پیش بینی شده است.

استاندار همدان ادامه داد: برای سه سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ برنامه راهبردی و عملیاتی با همکاری دستگاه‌های مختلف تدوین شده و این سند که به عنوان میثاقی بین تمامی مدیران محسوب می‌شود تکلیف مدیران استان درباره سرمایه گذاری، اقتصاد، اشتغال و دیگر مولفه ها مشخص شده است.

شاهرخی اضافه کرد: طبق سند سه ساله استان همدان باید سالانه پنج هزار میلیارد تومان در همدان سرمایه گذاری صورت گیرد و هر ساله ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: در حوزه تقویت سرمایه اجتماعی، توسعه سمن ها، تقویت گروه ها و احزاب مورد توجه بوده است و در این استان علاوه بر اعتدال و عقلانیت یک وفاق و همگرایی بین مسوولان، نمایندگان و دیگر نهادها وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !