اعزام بانوی گیلانی به مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور


اعزام بانوی گیلانی به مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور

رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان گفت: طناز طاهرخانی ورزشکار گیلانی به مسابقات اسنوکر بانوان کشور اعزام شد.

رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان گفت: طناز طاهرخانی ورزشکار گیلانی به مسابقات اسنوکر بانوان کشور اعزام شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، رئیس‌هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان گیلان اظهار داشت: هجدهمین دوره رقابت‌های رنکینگ اسنوکر قهرمانی بانوان کشور از امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود که طناز طاهرخانی از گیلان نیز در این رقابت ها حضور می یابد.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر شرکت کنندگان به مدت چهار روز در این دوره از مسابقات حضور یافته و با هم به رقابت می‌پردازند تا در نهایت نفرات برتر هجدهمین دوره اسنوکر بانوان کشور مشخص شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که طناز طاهرخانی ورزشکار شایسته گیلانی در این دوره از رقابت ها بدرخشد و با انجام بازی های زیبا، در نهایت رتبه خوبی را در مسابقات اسنوکر قهرمانی بانوان کشور کسب کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه رشته های بیلیاردی طی چند سال اخیر در استان گیلان رشد خوبی داشته و علاوه بر اینکه ورزشکاران این استان در بخش آقایان در تیم های ملی حضور دارند و مقام های ارزشمندی را کسب کرده اند، نفرات شایسته ای نیز در بخش بانوان در این رشته در گیلان فعالیت دارند.

بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: همچنین برای گسترش این رشته زیبا در بین بانوان ، هیات بولینگ و بیلیارد گیلان آمادگی دارد تا بانوان در باشگاه های دارای مجوز رسمی با حداقل هزینه تحت آموزش قرار گیرند تا با این کار، این رشته زیبا در بین بانوان نیز بیش از پیش گسترش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟