پلیس با هزار و 980 تیم در طرح ترافیکی زمستانه اصفهان حضور دارد


پلیس با هزار و 980  تیم در طرح ترافیکی زمستانه اصفهان حضور دارد

اصفهان- ایرنا - جانشین پلیس راه اصفهان گفت: یک‌هزار و 980 تیم پلیس‌ راه همزمان با اجرای طرح زمستانی امسال در جاده‌های استان استقرار دارند.

سرهنگ اصغر زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح تا آخر اسفند امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط با مشارکت در این طرح تسهیل سفر و افزایش ایمنی مسافران را در دستور کار قرار می‌دهند اضافه کرد: ۶ هزار نیروی پلیس راه در قالب این تیم‌ها برای خدمت رسانی به مسافران ساماندهی شده و به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

جانشین پلیس راه اصفهان با بیان اینکه پلیس در طرح زمستانه به صورت جدی با رانندگان خطر آفرین و قانون گریز برخورد می‌کند بیان کرد: ۶۶۰ دستگاه خودرو در این طرح مورد استفاده است و روزانه ۲۲ تیم پلیس فعال هستند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح ترافیکی زمستانه، اهداف مهمی را دنبال می‌کند تصریح کرد: کنترل تصادفات، سوانح و حوادث ترافیکی با توجه به لغزندگی محورها و برودت هوا در زمستان از جمله اهداف این طرح است.

وی کنترل رفتار رانندگان بخصوص رفتار رانندگان پرخطر و نجات جان مردم را یکی دیگر از اهداف مهم طرح زمستانه عنوان کرد.

جانشین پلیس راه اصفهان ابراز امیدواری کرد با همیاری همه دستگاه‌های عضو در اجرای طرح زمستانی، شاهد کاهش تصادفات و تلفات انسانی باشیم.

وی با بیان اینکه لوازمی همچون زنجیر چرخ و سوخت کافی از عوامل مهم در سفرهای زمستانی محسوب می‌شود از رانندگان خواست در طول فصل سرما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و تجهیزات گرمایشی خودرو خود را کنترل کنند.

همه ساله طرح راهداری زمستانی با همراهی نهادهایی نظیر پلیس، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادهای امدادی در استان اصفهان اجرا می‌شود.

استان اصفهان با ۱۱ هزار و۵۰۰ کیلومتر راه، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر در مرکز ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)