کشور بیش از هر زمان به کار نیاز دارد


کشور بیش از هر زمان به کار نیاز دارد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کشور امروز، بیش از هر زمان دیگری به کار و کوشش نیاز دارد.

کشور بیش از هر زمان به کار نیاز داردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای عبدالهاشم حسن نیا در مراسم روز ملی حمل و نقل که با حضور وزیر راه و شهرسازی و فعالان صنعت حمل و نقل در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است افزود: دشمن برای مبارزه علیه همه مردم ما به میدان آمده است و دشمنان مشترک و مشکلات اقتصادی مشترک برای همه ایرانیان ایجاد کرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز باید همگی و با همه وجود به میدان بیاییم و با تمام وجود کار کنیم تا مشکلات اقتصادی جامعه را در حد توان خود کاهش دهیم.
در این همایش همچنین مهدی کرباسیان معاون اسبق وزیر راه و ترابری در سال ۱۳۶۲، در سخنانی، با تشریح شرایط موجود در کشور در زمان دفاع مقدس و توقف ده‌ها کشتی در اسکله‌های جنوب ایران، پیام تاریخی امام راحل در ۲۶ آذر ۱۳۶۲ را پیامی راهگشا دانست و افزود: با فرمان امام خمینی برای تخلیه بنادر جنوبی، صد‌ها کامیون و هزاران راننده با خودرو‌های خود برای تخلیه بنادر اعلام آمادگی کردند و در مدت کوتاهی مشکل تخلیه بنادر برطرف شد.
وی افزود: اقدام وزارت راه و ترابری وقت در نام گذاری این روز مهم و تاریخی به نام روز حمل و نقل، اقدامی از روی قدرشناسی و هوشمندانه بود تا توجه جامعه حمل و نقل را نسبت به مشکلات این قشر زحمتکش، کم توقع و خدمتگزار جامعه جلب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی