به گزارش مهر، تعدادی کولبر در منطقه اورامان از توابع شهرستان سروآباد به دنبال سقوط بهمن گرفتار شده اند و به دنبال آن عملیات امداد و نجات از سوی افراد محلی برای کمک به افراد گرفتار در سقوط بهمن همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام منابع محلی در منطقه اورامان متاسفانه به دنبال وقوع این حادثه یک نفر کشته شده است و یک نفر نیز به شدت مجروح شده و هم‌اکنون به بیمارستان شهر مریوان انتقال داده شده است.

هرچند که اطلاع دقیقی در خصوص تعداد افراد گرفتار در سقوط بهمن در منطقه در دست نیست ولی به گفته یکی از افراد حاضر در محل احتمال اینکه افراد دیگری نیز در زیر برف وجود داشته باشند، وجود دارد.

یکی از افرادی که هم اکنون در قالب تیم های محلی امداد و نجات در منطقه حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل سقوط بهمن دو برادر که ساکن روستای نی از توابع مریوان، در زیر برف بودند که یکی از آنها نجات پیدا کرد و هم اکنون در بیمارستان است ولی یکی دیگر از آنها جان اود را از دست داد.

وی افزود: هیچ اطلاع دقیقی در خصوص احتمال اینکه افراد دیگری نیز در سقوط بهمن گرفتار شده باشند در دسترس نیست ولی گفته می شود احتمال اینکه یک نفر دیگر در زیر برف باشد، وجود دارد.