لغزندگی جاده ها و کاهش دیده تا 20 متر در ارتفاعات و گردنه های کردستان


لغزندگی جاده ها و کاهش دیده تا 20 متر در ارتفاعات و گردنه های کردستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل جاده‌ای کردستان، گفت: بارش برف در محورهای استان موجب لغزندگی جاده ها و کاهش دیده تا 20 متر در ارتفاعات و گردنه های صلوات آباد و بهارستان شده است.

دانش زندی امروز(۲۶آذر) در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش هواشناسی و شرایط جوی برای امروز در محورهای استان کردستان، اظهار کرد: در محور سنندج تا همدان، دیواندره – بیجار، کامیاران راه روستایی سرچی و ایران خواه تکاپ در شب گذشته بارش برف و کولاک در جاده ها را داشته است.

وی افزود: بارش برف در این محورها موجب لغزندگی جاده ها و کاهش دیده تا ۲۰ متر در ارتفاعات و گردنه های صلوات آباد و بهارستان شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل جاده‌ای کردستان، بیان کرد: راهداری استان با تعداد ۱۸۲ نفر راهدار و ۱۱۵ ماشین آلات، آمادگی کامل را جهت تیغ زنی، برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده ها را داد.

زندی عنوان کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها استان کردستان در خواست داریم مردم استان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و رانندگان تجهیزات زمستانی، مواد خوراکی، سرعت مطمئنه، ایمن و با زنجیز چرخ در جاده تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می رود قبل از حرکت در جاده ها برف پاک کن و روشنایی خودروی خود را چک کنند و در صورت هر مشکل با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا