کتاب اشعار عزیز و لذید منتشر شد


کتاب اشعار عزیز و لذید منتشر شد

صمدالله سعیدی، گفت: بنده دلنوشته های خودم را  در قالب کتاب اشعار عزیز و لذیذ تالیف کردم که به تازگی این کتاب منتشر و در حال توزیع است.

«صمدالله سعیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از انتشار کتاب اشعار عزیز و لذید خبر داد و گفت: بنده دلنوشته های خودم را فارغ از قواعد ادبی در خصوص نجوا با امام زمان (عج)، صفات و ویژگی های حضرت، خلقت، طبیعت در قالب کتاب اشعار عزیز و لذیذ تالیف کردم که به تازگی این کتاب منتشر و در حال توزیع است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر، افزود: این کتاب مجموعه ۲ جلدی حاوی ۱۴ قطعه شعر است و از آنجایی در خصوص ویژگی های امام زمان (عج) است نام عزیز و با توجه به این که خواندن زندگی اهل بیت علیهم السلام لذت بخش است بنابراین نام لذیذ را انتخاب کردم.

وی، اظهار داشت: تاکنون ۲۰ کتاب تالیف کرده ام و اکنون ۹ جلد کتاب ویژه کودکان و ۵ مجموعه ویژه بزرگسالان آماده چاپ دارم و ۵ مجموعه دیگر از نوشته هایم نیز آماده است اما به علت مشکلات مالی توان چاپ آنها را ندارم.

سعیدی، بیان داشت: کتاب هایی که تاکنون تالیف کرده ام با موضوعات قرآنی، اخلاقی، تربیتی، زندگی اهل بیت علیهم السلام و آداب اسلامی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر، با اشاره به انگیزه خود از نگارش این کتابها، عنوان داشت: از آنجایی که ۴۰ سال است که در حوزه های قرآنی و تربیتی فعالیت می کنم بنابراین برای ماندگاری تجربیاتم و انتقال آنها به نسل های جدید و نیز به منظور انجام تکالیفی که داشتم تصمیم گرفتم نکات اخلاقی، دینی، تربیتی، اجتماعی خود را در قالب شعر به رشته تحریر در آورم زیرا احساس می کنم شعر تاثیر بسزایی بر مخاطب دارد.

وی، ابراز داشت: امیدوارم تالیف این کتاب ها تاثیر بسزایی در عموم مردم و به ویژه نسل جوان داشته باشد.

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر در شهر جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا