معرفی و ارائه انواع سی ان سی چوب در فروشگاه چوبینر


معرفی و ارائه انواع سی ان سی چوب در فروشگاه چوبینر

ماشین‌آلات صنایع چوب نقش اساسی را در ساخت محصولاتی از قبیل سرویس خواب، بوفه، کمد، مبلمان و... بر عهده‌ دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، از جمله ماشین‌آلات ضروری که در کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنایع چوب به کار می‌رود دستگاه سی ان سی چوب نام دارد. دستگاه CNC در چند مدل مختلف و با کاربردهای گوناگون تولید می‌شود که فروشگاه چوبینر در عرضه انواع مختلف آن‌ها فعالیت می‌کند. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل را در زمینهٔ معرفی انواع سی ان سی چوب در اختیارتان قرار دهیم.

ماشین CNC چوب و منبت

ماشین CNC چوب و منبت بر اساس سه محور X، Y و Z عملیات مختلفی ازجمله برش و حکاکی بر سطح چوب و ام دی اف را انجام می‌دهد. ماشین CNC با توجه به نیاز کارگاه‌ها تولید می‌شود و طراحی آن بستگی به نیازهای مصرف‌کننده دارد؛ برای نمونه یک کارگاه از ماشین سی ان سی برای برش و کارگاه دیگر برای حکاکی استفاده می‌کند و شاید یک کارگاه دیگر از سی ان سی سوراخ‌کاری فقط استفاده نماید. ماشین‌های سی ان سی برای انجام دقیق عملیات خود از نرم‌افزارهای مختلفی از قبیل اتوکد و آرتکم استفاده می‌کنند که در بعضی مدل‌ها مانتیور روی دستگاه نصب می‌باشد و در مواردی باید از لپ‌تاپ استفاده کرد. سی ان سی ها در ابعاد مختلفی از قبیل ۳۰*۴۰ سانتی‌متر تا ۲۰۰*۴۰۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند که با توجه به قیمت و نیاز خریدار عرضه می‌شوند. مؤلفه‌های متعددی در قدرت و کیفیت کار ماشین CNC تأثیر دارند که به این شرح می‌باشند و در هنگام خرید این دستگاه باید به آن‌ها دقت کنید:

- میز کارگیر

- ریل و واگن جا به جا کننده

- سیستم انتقال قدرت از قبیل دنده شانه‌ای، بال اسکرو، تسمه فولی، چرخ‌دنده‌ای و ...

- نوع موتور که در دو مدل سروو موتور و استپ موتور وجود دارد.

ماشین CNC در مدل‌های مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می‌شود که به شرح زیر می‌باشند:

- CNC منبت چوب یا تخت

- دستگاه‌های لیزر CNC حکاکی و برش چوب (رومیزی، کابینتی، تخت)

- CNC سوراخ‌کاری چوب

- CNC کنسولی چوب

- سی ان سی منبت کاری چند کله یا CNC روتاری

معرفی سی ان سی سپنتا

یکی از برندهای با کیفیت ایرانی درزمینهٔ تولید دستگاه سی ان سی سپنتا می‌باشد. سپنتا با توانایی بالایی که در ساخت CNC دارد از لحاظ کیفیت بدون اغراق با برندهای خارجی رقابت می‌کند. در ساخت ماشین سی ان سی سپنتا از قطعات یدکی برندهای اروپایی استفاده می‌شود و شرایط انتخاب قطعه بر عهده مصرف‌کننده متناسب با نیاز کارگاه می‌باشد. سی ان سی صفحه‌ای سپنتا در سه سایز مختلف به شرح زیر تولید می‌شود:

سی ان سی صفحه‌ای سپنتا ۶۰*۹۰ سانتی‌متر

سی ان سی صفحه‌ای سپنتا ۱۳۰*۲۵۰ سانتی‌متر

سی ان سی صفحه‌ای سپنتا ۲۰۰*۴۰۰ سانتی‌متر

سی ان سی سپنتا همان‌طور که ذکر شد در ابعاد و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و مصرف‌کننده این حق را دارد که نوع موتور، میز وکیوم، مانیتور و ... را برحسب نیاز خود سفارش دهد. سی ان سی سپنتا از نرم‌افزار آرتکم جهت کنترل دقیق عملیات مختلف استفاده می‌کند و در صورت تمایل مصرف‌کننده قابلیت نصب مانیتور نیز دارد در غیر این صورت می‌توان از لپ‌تاپ استفاده کرد. از دیگر نکات مهم ساخت این دستگاه استفاده از اسپیندل ترک می‌باشد که در صورت تمایل می‌توان روی دستگاه شما اسپیندل چینی، ایتالیایی و ... را نصب کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های مرحله تولید CNC سپنتا استفاده از موتور سروو یا استپ بر اساس نیاز مصرف‌کننده و کارگاه می‌باشد. در تولید این دستگاه از ریل و واگن تایوانی با کیفیت بالا استفاده شده که تأثیر زیادی در کیفیت کار آن دارند. استفاده از اسپیندل هرتز ترکیه، اینورتر کره‌ای و کنترلر رادونیکس از دیگر ویژگی‌های مثبت و قابل‌ذکر این دستگاه می‌باشد. از دیگر مواردی که خریدار در آن حق دخالت و انتخاب دارد تک فاز و سه فاز بودن دستگاه، نوع میز وکیوم از قبیل هوا خنک و روغنی می‌باشد که شما می‌توانید متناسب با نیازتان آن‌ها را مشخص کنید تا سی ان سی چوب مناسب کارگاهتان را خریداری کنید.

معرفی و ارائه انواع سی ان سی چوب در فروشگاه چوبینر

قیمت سی ان سی صفحه‌ای سپنتا

از آنجا که سی ان سی صفحه‌ای سپنتا یک محصول ایرانی است از لحاظ کیفیت در حد و حتی بالاتر از برندهای خارجی عملیات برش و حکاکی را انجام می‌دهد و مزیت این محصول قیمت مناسب آن نسبت به برندهای دیگر است. سی ان سی صفحه‌ای سپنتا در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت سی ان سی صفحه‌ای می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022