نماینده مجلس: همت دولت موجب تحول و توسعه راههای البرز شد


نماینده مجلس: همت دولت موجب تحول و توسعه راههای البرز شد

کرج - ایرنا - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر همت وزارت راه و شهرسازی و مسوولان کشوری و استانی نبود با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور و نبود بودجه نمی‌توانستیم امروز شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

محمود بهمنی شامگاه سه شنبه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه متروی شهر جدید هشتگرد گفت: با وجود پروژه‌های راه سازی متعدد که در حال اجرا است ، فصلی طلایی پیش روی راه‌ها در استان البرز را مقابل داریم .

وی با بیان اینکه اهتمام مسوولان و تخصیص اعتبارات ویژه برای این پروژه به زودی شاهد افتتاح این پروژه و جابجایی روزانه ۲۵۰ نفر خواهیم بود، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ملی آرزوی دیرینه چهل ساله مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به منصه ظهور خواهد رسید.

وی گفت: تلاش می‌ شود با اختصاص بودجه در سالهای آتی قطار شهری را به قزوین برسانیم.

بهمنی افزود: همچنین امیدواریم پس از راه اندازی آزادراه همت - کرج به شمال یک مسیر نیز به قزوین اختصاص یابد تا با ایجاد زیرساختهای مناسب و زیربنایی موجبات رفاه مردم را فراهم و مشکلات منطقه را مرتفع نماییم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با جاده شهرجدیدهشتگرد به طالقان هم گفت: با وجود بارندگی‌های بوجود آمده و رانش‌های اتفاق افتاده این پروژه به تعویق افتاد که آنهم به زودی اجرایی و سال آینده شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.
بهمنی اظهار داشت: با افتتاح کمربندی چرمشهر- آبیک، ساوه، قم و مشهد و قطار شهری شهر جدید هشتگرد به صورت ملموس شاهد کاهش آلودگی و بار ترافیکی این جاده‌ها خواهیم بود و مردم سفری امن و آرام را تجربه خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما