تیم «طوفان بازگر» قهرمان فوتسال بانوان سیریک شد


تیم «طوفان بازگر» قهرمان فوتسال بانوان سیریک شد

بندرعباس- ایرنا- تیم طوفان بازگر، قهرمان دومین دوره لیگ فوتسال بانوان شهرستان سیریک شد.

دیدار پایانی این دوره از مسابقه با سوت داور بین تیم های طوفان بازگر و امید مکران گهردو شروع شد و در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع طوفان بازگر به پایان رسید.
در این دیدار دیدنی سلاطون رستمی چهار بار برای طوفان بازگر گلزنی کرد و تک گل امید مکران گهردو را نیز خلود حسینی زاده به ثمر رساند.
سلاطون رستمی از طوفان بازگر به عنوان بهترین بازیکن، عایشه کریمی از طوفان بازگر به عنوان بهترین دروازه بان و مریم ترکمانی از امید مکران گهردو به عنوان خانم گل این دوره از مسابقه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
آیین پایانی این دوره از مسابقه نیز با شکوه خاصی در سالن مرحومه اصالت پور غلام بندری با حضور جمعی از مسوولان ورزشی ومحلی استانی و شهرستانی برگزار و از تیم برتر قدردانی شد.
سرپرست هیات فوتبال سیریک در این آیین گفت: مسابقه فوتسال بانوان سیریک برای نخستین بار و با هدف بهره مندی تمامی بانوان شهرستان از ظرفیت های موجود در دو منطقه مرکزی و بمانی با شرکت نزدیک به ۱۰۰ ورزشکار برگزارشد.
مهرداد احمدی اظهارکرد: حضور بانوان از روستاهای مختلف و طی مسافت های طولانی برای حضور در مسابقات نوید روزهای خوب برای فوتسال بانوان شهرستان سیریک است.
وی بیان کرد: باتوجه به سوق دادن بانوان به سمت ورزش و کاهش هزینه های تیم های بانوان این دوره از مسابقات به صورت رایگان برگزار شد و تمامب تیم ها نیز با پوشش کاملا اسلامی در مسابقات حضور یافتند.
سرپرست هیات فوتبال سیریک عنوان کرد: توسعه فوتسال بانوان در بخش های مختلف از اهداف و برنامه های هیات فوتبال شهرستان است و به دنبال تحقق آنان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری