صلاحیت 216 داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری در هیات‌های اجرایی تایید شد


صلاحیت 216 داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری در هیات‌های اجرایی تایید شد

شهرکرد-ایرنا- رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تایید صلاحیت 216نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های اجرایی خبر داد.

جعفر مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در زمان نام‌نویسی ۲۳۰ نفر برای داوطلبی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم در استان ثبت‌نام کردند، افزود: ۴ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش از بررسی صلاحیت آنها در هیات‌های اجرایی، از داوطلبی نمایندگی مجلس به صورت کتبی اعلام انصراف دادند.

وی گفت:در این حال، بررسی صلاحیت ۲۲۶ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در هیاتهای اجرایی استان براساس قانون و زمان تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت، که در نهایت براساس استعلامات صورت گرفته صلاحیت ۱۰ نفر به تایید هیات‌های اجرایی نرسید.

به گفته وی، صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرمانداری‌های به آنان روز چهارشنبه بیست و هفتم(۲۷) آذرماه اعلام می‌شود.

وی گفت: براساس قانون، داوطلبانی که صلاحیت آنان تایید نشده می‌توانند از ۲۸ آذرماه به مدت ۴ روز مراتب اعتراض خود را به هیات نظارت انتخابات در استان اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، شرایط استان آماده برگزاری یک انتخابات سالم، امن و حداکثری است.

مردانی افزود: ستاد انتخابات استان از اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و با تشکیل ۶ کمیته زیرمجموعه آمادگی و بسترهای لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا