مشاهده قرص‌های ضد بارداری در برخی کیک‌ها


مشاهده قرص‌های ضد بارداری در برخی کیک‌ها

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کردستان، با اشاره به اینکه موردی از مسمومیت ناشی از قرص در داخل کیک ها در کردستان گزارش نشده است، گفت: استامینوفن، هیوسین و قرص ضد بارداری قرص هایی بوده که در داخل برخی از کیک ها دیده شده است که به ظاهر زیاد خطرناک نیستند.

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وجود قرص در برخی از کیک‌ها در تعدادی از استان‌ها مشاهده شده و در کردستان نیز انواعی از کیک‌ها قرص دیده شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص مشاهده قرص در برخی کیک‌های عرضه شده، در حال بررسی و پیگیری این مسئله است. بعد از جمع آوری، نمونه‌ قرص‌ها برای ارزیابی به سازمان غذا و دارو فرستاده می‌شود.

قادری عنوان کرد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی پایش ها را تشدید کرده و سایر محصولات را نیز مورد بررسی قرار داده که به جز مشاهده قرص در برخی از کیک ها، موارد دیگری مشاهده نشده است.

به گفته وی وجود قرص در برخی از کیک‌ها با هدف بدبین کردن مردم نسبت به سازمان ها توسط گروهی برنامه ریزی شده شکل گرفته است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان کردستان، با اشاره به اینکه موردی از مسمومیت قرص در داخل کیک ها در استان کردستان گزارش نشده است، بیان کرد: استامینوفن، هیوسین و قرص ضد بارداری قرص هایی بوده که در داخل برخی از کیک ها دیده شده که به ظاهر زیاد خطرناک نیستند.

قادری خاطرنشان کرد: افراد باید در خریداری کردن محصولات خوراکی دقت بیشتری داشته و به تاریخ تولید و بسته بندی آن نیز توجه کنند و از خرید خود مطمئن شوند.

وی از مردم درخواست کرد قبل از مصرف هر نوع مواد خوراکی با دقت بیشتری آن را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید