فرونشست یک خیابان اهواز


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بخشی از کف خیابان سلمان فارسی اهواز نبش خیابان شهید ادهم به دلیل جمع شدن آب دچار فرونشست شده‌ است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بخشی از کف خیابان سلمان فارسی اهواز نبش خیابان شهید ادهم به دلیل جمع شدن آب دچار فرونشست شده‌ است.

فرونشست یک خیابان اهواز

علیرضا عالیپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این فرونشست در محدوده‌ای به وسعت ۲۰ متر بوده است و یک تابلوی برق نیز در آن اطراف بوده است.

مدیر امور اجرایی شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز در این خصوص گفت: روز گذشته بخشی از شبکه فاضلاب در خیابان ادهم فرونشست کرد که تا پاسی از شب آن را تعمیر کردیم.

سلطان رحیمی افزود: اما امروز دوباره بخش دیگری از این خیابان دچار فرونشست شد درحالیکه تاسیسات ما در این نقطه نبود.

بارش باران در اهواز از دیشب باعث آبگرفتگی بسیاری از مناطق شده و در برخی دیگر از محله‌ها نیز آب به درون خانه‌ها رفته و یا فاضلاب سرریز کرده است. تعدادی از مناطق شهرستان کارون نیز که از حدود ۱۰ روز پیش و همزمان با بارندگی دچار آبگرفتگی شده بود در بارندگی شب گذشته وضع بحرانی پیدا کرده است.

اهواز فاقد شبکه جمع آوری آب‌های سطحی است به گفته مسوولان شهرداری اهواز به دلیل هزینه سنگین برای اجرای این شبکه، شهرداری تاکنون آن را اجرا نکرده است. از سوی دیگر طرح جامع فاضلاب اهواز نیز به دلیل آنچه مسوولان شرکت آبفا "کمبود اعتبار " عنوان می کنند ، اجرایی نشده است.

دفع آب‌های سطحی در زمان بارندگی از سالهای گذشته موضوع مورد مناقشه بین شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب اهواز بوده و دراین میان بارندگیهای شدید منجر به سرریز فاضلاب و تجمع آب و آبگرفتگی در مناطق مختلفی از شهر ومختل شدن فعالیتها در اهواز می شود. بارشهای روز دوشنبه هفته جاری نیز موجب آبگرفتگی وسیع و ورود آب به منازل مردم در بخشهایی از اهواز و خسارت به شهروندان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس