نشست توجیهی طرح ملی «فهما» در شهرستان مهر برگزار شد


نشست توجیهی طرح ملی «فهما» در شهرستان مهر برگزار شد

با حضور 45 کانون فرهنگی و هنری مسجد در شهرستان مهر نشست توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا باقری» در این نشست که امروز (چهارشنبه 27 آذر) با هماهنگی رابطان طرح ملی «فهما» در شهرستان مهر برگزار شده بود، ضمن تشریح اهداف برگزاری این طرح بر لزوم همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه «بچه های مسجد» تاکید کرد.

کارشناس مسئول توسعه منابع و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس اظهارداشت: با همکاری اصحاب کانون های مساجد، استان فارس در طرح «فهما» به جایگاه خوبی برسد.

همچنین «علیرضا محقق»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهر هم در جمع مدیران کانون های مساجد این شهرستان اجرای طرح «فهما» را گامی مثبت در راستای ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی و هنری دانست و بر همکاری همه مدیران کانون های مساجد شهرستان برای اجرای شایسته طرح تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین «محسن بیات» به عنوان رابط استانی، «حسن مظاهری»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «اردوان علیا» و «حمید قریشی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشورائیان» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای «چاه کبکان» به عنوان رابطان شهرستانی طرح به تشریح روند ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» پرداختند و به سئوالات حاضران هم پاسخ داده شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)