268 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی خمین جذب شد


268 میلیارد ریال  تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی خمین جذب شد

خمین - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: 268 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی امسال در بخش کشاورزی این شهرستان جذب شد.

«عباس ارشدی » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:۱۰۰ فرصت شغلی با پرداخت این میزان تسهیلات در فعالیت‌های کشاورزی خمین فراهم شده است.
وی اظهار داشت: ۲۵ مورد از این شغل‌ها در زمینه کسب و کارهای خانگی با سویه پرورش دام است که با پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات و پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک‌های عامل محقق شده است.
مدیر جهاد کشاورزی خمین ادامه داد: ۳۳ فقره از این طرح‌ها در زمینه صنایع تبدیلی بوده است که با پیشنهاد تسهیلات درخواستی ۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد علوی به بانک سینا معرفی شدند.
ارشدی گفت: همچنین ۶ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال برای ساخت گلخانه‌های صنعتی و کوچک مقیاس برای دریافت ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.
وی با اشاره به معرفی ۸۶ متقاضی کشت گیاهان دارویی به بانک‌های عامل افزود: ساخت و راه‌اندازی این طرح‌های اشتغالزایی در حوزه کشاورزی سبب کاهش بیکاری در خمین می‌شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که ۴۰ هزار نفر آن ساکن روستاها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا