ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید


از بازیگران و خواننده‌ها گرفته تا شاهزاده‌ها و کسانی که در ثروت به دنیا می‌آیند، در اینجا با ثروتمندترین کودکان جهان آشنا می‌شوید. در حالی که برخی از ما کودکی خود با بازی در کوچه‌های خاکی گذراندیم، این کودکان زندگی کاملا متفاوتی داشتند.

از بازیگران و خواننده‌ها گرفته تا شاهزاده‌ها و کسانی که در ثروت به دنیا می‌آیند، در اینجا با ثروتمندترین کودکان جهان آشنا می‌شوید. در حالی که برخی از ما کودکی خود با بازی در کوچه‌های خاکی گذراندیم، این کودکان زندگی کاملا متفاوتی داشتند.

جیلن بلدسو (Jaylen Bledsoe)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

جیلن بلدسو یک نوجوان نابغه است، او اکنون ۱۷ سال دارد و مدیرعامل شرکت آی‌تی خودش به نام «گروه جیلن بلدسو» است. این شرکت آخرین بار ۳.۵میلیون دلار ارزش داشت و قصد دارد با برند‌های بزرگ و سلبریتی‌ها همکاری کند تا نام تجاری خود را تبلیغ کند و گسترش دهد. او همچنین برنامه دانشگاهی کارآفرین جوان برای نوجوانان را آغاز کرده است. جیلن از طریق این برنامه راز موفقیت خود برای الهام بخشیدن به نوجوانانی مثل خودش استفاده می‌کند و آن‌ها را با دنیای کارآفرینی آشنا می‌کند. هدف او در زندگی این است که منبع اصلی استراتژی و توسعه دیجیتال برای افراد مشهور و فرچون ۵۰۰ (لیستی از ۵۰۰ تا از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نظر درآمدزایی) باشد.

ریکو رودریگز (Rico Rodriguez)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

ریکو در سال ۱۹۹۸ در تگزاس به دنیا آمد و به خاطر نقشی که در نمایش تلویزیونی «خانواده مدرن» بازی کرد مشهور شد. او برای هر قسمت ۷۰ هزار دلار دریافت می‌کرد. ریکو در شش سالگی با خانواده‌اش به لس آنجلس مهاجرت کردند تا خواهر بزرگترش که ۱۱ ساله بود بتواند رویای بازیگری خود را دنبال کند و علیرغم عدم علاقه اولیه او، واضح است که این شهر بزرگ روی او هم تاثیر گذاشت. وقتی خواهرش در سریال‌های دیزنی، آستین و آلی، بازی می‌کرد، ریکو راه خودش را برای ستاره شدن می‌پیمود.

نقش که او به عنوان منی دلگادو (Manny Delgado) در خانواده مدرن بازی کرد، او را به سمت ستاره و ثروتمند شدن سوق دارد. ریکو حدود ۷میلیون دلار ثروت دارد.

ال فانینگ (Elle Fanning)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

ال فانینگ در سال ۱۹۹۸ به دنیا آمد و جزء ثروتمندترین کودکان جهان است. ثروت کوچک او از سه سالگی شروع به رشد کرد، هنگامی که نقش کودکی خواهرش، داکوتا فانینگ را در فیلم «من سم هستم» ایفا کرد. او یک بار دیگر هم نقش کودکی داکوتا را در فیلم «ربوده شده» بازی کرد و سپس اولین نقش مستقل خود را به عنوان «جیمی» در «مهدکودک بابا» بازی کرد.

این تازه شروع کار او بود. بزرگترین نقش‌های او تا به امروز در «مورد عجیب بنجامین باتن»، «سوپر هشت»، «ما باغ وحش خریدیم» و «مالفیسنت» بوده است. برخلاف بیشتر بازیگران کودک، ال به دلیل قد و توانایی بازیگری فوق العاده‌اش بیشتر برای بازی شخصیت‌های بزرگتر و بالغ‌تر انتخاب می‌شد. این استعداد باعث شد او جوایز بسیاری ببرد از جمله جایزه جشنواره فیلم هالیوود و جایز انجمن منتقدین فیلم فونیکس، هر دوی این جوایز در ۱۳ سالگی به او تعلق گرفت!

بیشتر کودکان در این سن و سال برای کسب جایزه مسابقات مدرسه رقابت می‌کنند، چه برسد به جوایز بازیگری مشهور جهان! ثروت خالص ال حدود ۵میلیون دلار است.

جیدن اسمیت (Jayden Smith)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

سومین کودک میلیونر جهان که در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمد، جیدن اسمیت، پسر «ویل اسمیت» مشهور است. ثروت او هم مثل پدرش از موسیقی و بازیگری به دست آمده است. آغاز به کار او در تلویزیون با «در جستجوی خوشبختی» بود که در کنار پدرش ایفای نقش می‌کرد و اولین فیلم‌های مستقل او «بچه کاراته‌کار» و «روزی که دنیا از حرکت ایستاد» بودند. پس از این کارها، او دوباره در کنار پدرش در «پس از زمین» درخشید.

جیدن در یک خانواده بازیگر به دنیا آمد، اما بعد از اولین فیلمش، مسیر موسیقی را دنبال کرد. فعالیت موسیقی او با همکاری با «جاستین بیبر» در «هرگز نگو هرگز» آغاز شد و بعد آلبوم خودش «Syre» را منتشر کرد. ثروت او را ۸میلیون دلار تخمین می‌زنند و این عدد در حال افزایش است. او اخیرا از ثروت خود برای راه اندازه کامیون موادغذایی گیاهی برای بی خانمان‌ها استفاده کرده است.

ابیگیل برسلین (Abigail Breslin)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

ابیگیل در سال ۱۹۹۶ در نیویورک سیتی به دنیا آمد. اولین حضور او در صفحه تلویزیون در سه سالگی در یک آگهی بازرگانی بود و از آن زمان در بسیاری از فیلم‌های بزرگ بازی کرده است. بزرگترین دستاورد او، ایفای نقش در «میس سان شاین کوچولو» بود که جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او تا به امروز یکی از جوان‌ترین بازیگرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

علاوه بر درخشیدن روی صحنه، او آهنگ‌های مختلفی از جمله «کریسمس در نیویورک» را نوشت. همچنین کتابی به نام «This May Sound Crazy» نوشت که درباره عشق و از دست دادن صحبت می‌کند. ثروت خالص او در حاضر ۱۶میلیون دلار است.

والنتینا پالوما پینو (Valentina Paloma Pinault)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

والنتینا در سال ۲۰۰۷ متولد شد و فرزند تاجر میلیاردر «فرانسوا هانری پینو» و ستاره هالیوود «سالما هایک» است؛ بنابراین لازم به گفتن نیست که تقدیر برایش ثروت و شهرت را رقم زده است. تبار فرانسوی و مکزیکی او باعث شده مسلط به سه زبان باشد که به خودی خود دستاورد بزرگی است و به لطف والدینش، حتی قبل از تولد، کانون توجه بوده است. علیرغم اینکه او به عنوان نسخه کوچک مادرش معروف شده، همه منتظرند ببینند که آیا او از اعتماد به نفس خود برای دنبال کردن راه مادرش در مسیر هالیوود استفاده خواهد کرد یا اینکه وارد تجارت می‌شود و در کنار پدرش کار می‌کند. فقط زمان می‌توان پاسخ این سوال را بدهد. ثروت خالص او اکنون ۱۲میلیون دلار است و این قبل از شروع فعالیت حرفه‌ای اوست!

نیک دالویسیو (Nick D’Aloisio)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

نیک در سن ۱۵ سالگی اپلیکیشن ساملی (Summly) را ایجاد کرد که مقالات خبری اخیر را خلاصه و مختصر و مفید می‌کند تا به راحتی و سریع خوانده شود. یاهو این اپلیکیشن را دو سال بعد به قیمت ۳۰میلیون دلار خرید و نیک را یکی از جوان‌ترین میلیونر‌های دنیا کرد.

نیک پس از فروش اپلیکیشن خود به آن‌ها، استخدام شد تا به عنوان مدیر محصول یاهو نیوز دایجست کار کند و در آنجا موفق به کسب جایزه طراحی اپل شد. علیرغم داشتن پول کافی برای بازنشستگی در سن ۱۷ سالگی، نیک کار خود را در یاهو رها کرد تا در دانشگاه آکسفورد فلسفه و علوم کامپیوتر بخواند. او حین تحصیل به عنوان کارآفرین برای AirBnb مشغول به کار شد. ثروت او در حال حاضر ۳۰میلیون دلار است که مطمئنا پس از انتشار پروژه جدیدش به سرعت افزایش خواهد یافت.

دنیلین هوپ مارشال برکهد (Dannielynn Hope Marshall Birkhead)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

دنیل ۱۳ ساله در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمد و تنها فرزند بازمانده مادر درگذشته اش، آنا نیکول اسمیت است که یک مدل مشهور بود. در زمان تولد او، برادر ناتنی‌اش درگذشت و یک پرونده دادگاهی باز شد، چون چندین نفر ادعا می‌کردند که پدر این دختر هستند. پنج ماه بعد از تولد، مادرش در اثر اُوردوز درگذشت و او را به پدر بیولوژیکی اثبات شده‌اش «لری برکهد» سپردند.

پدرش کاری کرد که او مالکیت اموال مادرش را به دست آورد و او را یکی از جوان‌ترین میلیونر‌های جهان کرد. او در شش سالگی راه مادرش را دنبال کرد و فعالیتش را به عنوان مدل آغاز کرد. همچنین در برنامه‌های گفتگومحور زیادی حضور پیدا کرد و افراد زیادی در دنیا زندگی جنجالی او را دنبال می‌کنند. ثروت او در حال حاضر ۱۰میلیون دلار است که بیشتر آن را از مادرش به ارث برده است.

مولای حسن (Moulay Hassan)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

مولای حسن در سال ۲۰۰۳ به دنیا آمده و ولیعهد مراکش است. او در ۱۴ سالگی همراه با پدرش در نشست «یک سیاره» شرکت کرد و در اینترنت مشهور شد. او جوان‌ترین شاهزاده‌ای بود که در این رویداد شرکت کرد. مجری این اجلاس به حسن اشاره ویژه‌ای کرد و از حضور شاهزاده جوان در برنامه توسعه پایدار ابراز خرسندی کرد. نه تنها جایگاه او ثروتش را رقم خواهد زد، بلکه آرزو دارد بعد از مدرسه، در رشته هوانوردی تحصیل کند. حسن یک میلیارد دلار ثروت دارد که بعد از به دست گرفتن تاج و تخت افزایش خواهد یافت.

شاهزاده جورج الکساندر لویی (George Alexander Louis)

ثروتمندترین کودکان جهان را بشناسید

شاهزاده جورج کمبریج در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمده و یکی دیگر از اعضای خاندان سلطنتی است که در این لیست قرار گرفته است. او اکنون در سن شش سالگی به ثروتی رسیده است که بیشتر ما فقط در خواب می‌توانیم ببینیم. او پسر شاهزاده ویلیام و کاترین دوشس کمبریج است. تولد او اخبار بین المللی ایجاد کرد و خبرنگاران زیادی در اطراف بیمارستان منتظر به دنیا آمدن او بودند. از آن زمان تا کنون، چهره او در بسیاری از رسانه‌ها ظاهر شده است. شاید او یک میلیاردر باشد، اما هنوز یک بچه است. ثروت خالص شاهزاده جورج کمبریج در حال حاضر ۳.۶ میلیارد دلار است.

bartarinha.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است