5 مدل کفش زنانه که در زمستان 98 مد می‌شود


5 مدل کفش زنانه که در زمستان 98 مد می‌شود

اگر شما هم از دوستداران صنعت مد و پوشاک هستید با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لیان استور، امروز در یک متن از لیان استور ۵ مدل کفش زنانه که زمستان امسال را تسخیر خواهند کرد را به شما معرفی می‌کنم امیدوارم دوست داشته باشید و برای انتخاب بهتر کفشتان برای زمستان امسال مفید باشد.

۱- نیم بوت زنانه

بی‌شک یکی از محبوب‌ترین‌های هر زمستان خانم‌ها نیم بوت‌های جذاب و گرم است. این نوع کفش‌ها چندین سال است که جایگاه خود را در عرصه پوشاک زمستانی حفظ کرده و همین‌طور پرقدرت به راه خود ادامه می‌دهد. شاید شما هم جزء طرفداران نیم بوت ها باشید که البته انواع مدل و سبک‌های مختلف خود را دارد که شما می‌توانید با توجه با استایل زمستانی شیک خود و همچنین فرم بدنی خودتان یکی از بهترین‌های آن را انتخاب کنید.

۲- بوت زنانه

5 مدل کفش زنانه که در زمستان 98 مد می‌شود

بوت زنانه زمستانی، کفش زنانه‌ای با ساق‌های بلند، آسترهای گرم، زیره متفاوت و پهن و هر آنچه قدرت پوشش شما را چندین برابر می‌کند را داراست. این نوع کفش‌ها همان‌طور که پاهای شمارا گرم نگه می‌دارد چندین سال است که فروش گرم خود را در بازارهای بین‌المللی حفظ کرده است. درواقع این نوع کفش زنانه را تنها وقتی درک خواهید کرد که آن را امتحان کرده باشید پس اگر تا به‌ حال بوت نداشته‌اید برای زمستان امسال به فکر انتخاب بهترین بوت متناسب با خودتان باشید.

۳- کفش‌های تخت زنانه

5 مدل کفش زنانه که در زمستان 98 مد می‌شود

کفش‌های تخت که معمولاً با زیره‌های یکسره و بدون پاشنه عرضه می‌شوند و اکثراً برای راحتی بیشتر شما تولید می‌شوند. این مدل کفش زنانه بهترین گزینه برای خانم‌هایی که به دلیل کمردرد، پادرد و یا... امکان پوشیدن کفش‌هایی باپاشنه‌های بلند را ندارند می‌باشد. البته این نوع کفش‌ها هم ویژگی‌های ظاهری جذاب خود را دارند.

معمولاً این نوع کفش‌ها برای افرادی که قد بلندی دارند بسیار مناسب می‌باشد و نسبت به کفش‌های پاشنه‌بلند با استایل آن‌ها بیشتر ست می‌شود به همین دلیل اگر قدبلندی دارید یا فرم بدنتان لاغر و استخوانی است سعی کنید از کفش زنانه با زیره تخت استفاده کنید چرا که ظاهر و استایل خود را با استفاده از این نوع کفش جذاب‌تر از همیشه هماهنگ کنید.

۴- کتونی زنانه

کتونی دخترانه و زنانه که اغلب با نام کفش زنانه ورزشی شناخته می‌شود. نکته جالب در رابطه با این کفش‌ها این است که مردم آن را با عنوان کفش ورزشی به یاد می‌آورند اما از آن برای استفاده‌های روزمره استفاده می‌کنند، البته اگر شما هم جزء آن دسته هستید باید بگوییم که یکی از بهترین گزینه‌های کفش را برای فصل پاییز و زمستان را انتخاب کرده‌اید. در چند سال اخیر خانم‌های جوان بسیار کمی را می‌توان یافت که یک جفت کفش زنانه ورزشی یا همان کتونی در جاکفشی خود نداشته باشد.

این مدل یکی از محبوب‌ترین‌های زمستان امسال خواهد بود چرا که هم از نظر ظاهری زیبا و دوست‌داشتنی است و هم اینکه یکی از راحت‌ترین مدل‌ها برای خانم‌ها و دختران جوان است.

۵- کفش پاشنه‌بلند زنانه

5 مدل کفش زنانه که در زمستان 98 مد می‌شود

شاید شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی باشید که در هنگام انتخاب کفش زنانه مهم‌ترین معیارتان زیبایی کفش است. به‌ هر حال درست است که زیبایی یک کفش همه‌چیز آن نیست اما قطعاً یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب است.

اگر برای زمستان امسال به سراغ کفش‌های پاشنه‌بلند رفتید سعی کنید از پاشنه‌های پهن و توپر استفاده کنید همچنین از زیره‌های عاج‌دار کمک بگیرید زیرا کفش زنانه پاشنه‌بلند شما با این دو ویژگی هرگز لیز نمی‌خورد و مانع افتادن شما در برف‌ها یا روی زمین‌های یخ‌زده می‌شود.

شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کیف و کفش لیان استور برای خرید مدل‌های جدید زمستان ۹۹ دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول