شهرستان بهشهر میزبان طرح محله انقلابی اداره انقلابی شد


شهرستان بهشهر میزبان طرح محله انقلابی اداره انقلابی شد

ساری - ایرنا - طرح محله انقلابی، اداره انقلابی با حضور مدیران دولتی، گروه های محرومیت‌زدایی سپاه کربلا و مسوولان شهری و با هدف رسیدگی به مناطق محروم مازندران از امروز پنجشنبه در شهرستان بهشهر آغاز به کار کرد.

طرح "محله انقلابی، اداره انقلابی" در راستای خدمت رسانی و همراه کردن مسوولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار با همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبر آباد برگزار شد.

بر اساس طرح محله انقلابی؛ اداره انقلابی قرار است نمایندگان دستگاه های شهری و روستایی با نزدیک شدن به مردم محلات محروم و کم‌برخوردار و بررسی معضلات این منطقه ، رفع مشکلاتشان را تسهیل ببخشند.

این طرح نخستین بار سال گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد و امسال نیز شهرستان بهشهر میزبان طرح محله انقلابی اداره انقلابی است.

این طرح شامل گروه های جهادی پزشکی ، دامپزشکی ، برگزاری نمایشگاه و حضور دسته جمعی نمایندگان ادارات در مناطق محروم و برنامه های دیگر است.

برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرفته تا برقراری میز خدمت مسئولان و ویزیت رایگان با حضور متخصصان توانمند برای رسیدگی بیشتر از دیگر اقدامات این طرح هستند.

فرماندهان سپاه و مسئولان و مدیران شهری بهشهر نیز اعلام کردند که خانواده های مناطق مختلف می توانند از این طرح استفاده کنند و حل مشکلاتشان را تسریع بخشند.

قرار است این طرح ابتدا در روستاهای کم برخوردار شهرستان بهشهر اجرا شود و محل ملاقات مردمی نیز مساجد، دهیاری ها ، مدارس و حتی خانه های نیازمندان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403