رییس بسیج مستضعفین: بومی سازی راهکار موفقیت اقتصاد کشور است


رییس بسیج مستضعفین: بومی سازی راهکار موفقیت اقتصاد کشور است

گرگان - ایرنا - رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: همانگونه که در موضوعات سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی با عمل به رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و بومی سازی به موفقیت رسیدیم، در حل مسایل اقتصادی هم استفاده از ظرفیت بومی و اتکا به حضور مردم می تواند زمینه توفیق بیشتر را فراهم کند.

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در همایش "بسیج اقشار قلب قدرت نرم" در گرگان اظهار داشت: یکی از اولویت ها و برنامه های بسیج، ورود به حل مسایل اقتصادی با بهره مندی حداکثری از راه حل های بومی است.

وی به فشار اقتصادی دشمن علیه ایران اشاره کرد و افزود: با وجود تداوم این فشارها، طرح های اقتصادی در همه جای کشور در حال ساخت است که تکمیل و بهره برداری از آنها، رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار را محتمل تر خواهد کرد.

سردار سلیمانی افزود: سال قبل بیش از ۸ هزار واحد صنعتی با کمک بسیج و مسوولان استان ها و ارایه راه حل های بومی از رکود نجات پیدا کرد که این روند در سال جاری هم تداوم دارد.

وی تاکید کرد: بسیج و سپاه با استفاده از تمام ظرفیت ها در ارایه خدمت به مردم و حل مسایل و مشکلات پای کار است.

رییس بسیج مستضعفین همچنین ایستادگی ایران در برابر فشار حداکثری اقتصادی دشمن را در گرو عمل به راهبرد مقاومت فعال پیشنهادی رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: این مقاومت اقتصادی مورد توجه سران کشورهای آزادیخواه قرار گرفته است.

رییس بسیج مستضعفین از روز چهارشنبه برای شرکت در مراسم بهره برداری از مرحله دوم طرح بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده و آغاز عملیات اجرای بیش از ۲۵۰ طرح های عمرانی سپاه نینوا و نشست با بسیجیان استان گلستان به گرگان سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا