تاکومی مینامینو: هدف من قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول است؛ لیگ برتر بالاترین سطح را در بین تمام لیگ های جهان دارد


تاکومی مینامینو: هدف من قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول است؛ لیگ برتر بالاترین سطح را در بین تمام لیگ های جهان دارد

انتظارات زیادی از یکی از با انگیزه ترین استعداد های فوتبال اروپا می‌رود.

طرفداری- تاکومی مینامینو که به طور رسمی از ردبول سالزبورگ به لیورپول پیوسته است گفت که نسبت به این انتقال بسیار امیدوار است و می‌خواهد با تیم جدیدش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به نوشته سایت گل، ملی پوش ژاپنی اوایل هفته آزمایشات پزشکی خود را هم در مرسی ساید تکمیل کرده بود. قرمزها مدت ها بود که این هافبک 24 ساله را زیر نظر داشتند. ردبول سالزبورگ هرچند خودش نتوانست از گروه E لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما عملکرد خوب مینامینو باعث پیشرفتش و تجربه ای جدید در تیمی بزرگتر برای او شد. مینامینو در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:

در بازی رو در رو مقابل لیورپول متوجه شده ام که آن ها تیمی فوق العاده سطح بالا از نظر قدرت و تکنیک هستند. کاملا احساس کردم که آن ها قهرمان لیگ قهرمانان هستند، آن ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند. با درک این موضوع خوشحال تر شدم که در این تیم بازی می‌کنم، من واقعا خوشحالم که بخشی از این تیم هستم. هدف من قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا و کمک به تیم است.

مینامینو در ادامه گفت که اکنون انتظارات از او بیشتر از قبل است:

بازی در لیگ برتر یکی از اهداف من بود. من فکر می‌کنم این لیگ بالاترین سطح را در بین تمام لیگ های جهان دارد، من فکر می‌کردم که اگر بتوانم پیشرفت کنم می‌توانم روزی در لیگ برتر بازی کنم. اما هرگز فکر نمی کردم بتوانم در لیورپول بازی کنم و واقعاً از آن خوشحالم. من مشتاقانه منتظر آن هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت