شهردار تهران: شرکت بیدود پاسخگوی تعهداتش به شهروندان خواهد بود


شهردار تهران: شرکت بیدود پاسخگوی تعهداتش به شهروندان خواهد بود

تهران- ایرنا- پیروز حناچی شهردار تهران با اشاره به جمع آوری دوچرخه های اشتراکی پایتخت تاکید کرد که شرکت دوچرخه های اشتراکی بیدود پاسخگوی تعهداتش به شهروندان خواهد بود.

پیروز حناچی روز پنجشنبه در بازدید از فروشگاه شهروند میدان آرژانتین در جمع خبرنگاران توضیح داد: بیدود یک شرکت خصوصی است که ما فضای کسب‌وکار را برایش فراهم کردیم و به تعهدات خود نیز پاسخگو خواهد بود.

به گزارش ایرنا، چندی پیش دوچرخه های نارنجی رنگ بیدود از سطح شهر جمع آوری شدند و ایستگاه های ارائه دهنده این خدمت هم خالی از دوچرخه شده است.

این دوچرخه ها در حالی دیگر در سطح شهر دیده نمی‌شوند که شهروندان ودیعه ۱۵۹ هزار تومانی به این شرکت پرداخته‌اند و حال که برای پیگیری بازپس‌گیری ودیعه با شرکت تماس‌ می‌گیرند، کسی جوابگو نیست.


در این ارتباط مشاور شهردار تهران هم چندی پیش توئیت کرد: ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شد.

غلامحسین محمدی تاکید کرد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند.

دوچرخه های اشتراکی دوچرخه های هوشمندی هستند که شهروندان پس از ورود به سایت شرکت متولی به نشانی bdood.ir یا نصب اپلیکیشن آن، پس از ثبت‌نام و پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه، می‌توانند آنها را در اختیار بگیرند و در هر نقطه‌ای که خواستند آن را قفل و رها کنند.

همچنین هزینه استفاده از این دوچرخه ها برای هر نیم ساعت یکهزار و 500 تومان بود.

تخلیه شهر امکان پذیر نیست

حناچی همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری مبنی بر اظهارات شهردار تهران در خصوص تخلیه شهر به هنگام شرایط اضطرار آلودگی گفت: تخلیه شهر که امکان‌پذیر نیست؛ منظور تعطیلی همه فعالیت‌هایی بود که منجر به افزایش هیدروکربن‌ها می‌شوند.

شهردار تهران در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره نامه رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا حول محور کمک ۲ و نیم میلیاردی شهرداری به پلیس راهور نیز پاسخ داد: پیگیر سهمیه و کارت سوخت رانندگان تاکسی هستیم اما من آن نامه را ندیدم.

مبنای قیمت‌های شهروند، حمایت از مصرف کنندگان است
شهردار تهران همچنین مبنای قیمت‌های فروشگاه شهروند را حمایت از مصرف کنندگان خواند و گفت: تلاش ما بر این است تا کالاهای ایرانی را با رعایت کیفیت در شهروند ارائه و قیمت‌ها را برای مردم کنترل کنیم.
وی افزود:طبق کمپین یلدا به خیر و خرید یک درصد از فروش شهروند به مؤسسه محک (حمایت از کودکان سرطانی) اهدا می شود که امیدواریم شهروندان نیز ما را در این امر خیر یاری کنند، زیرا در شرایط کنونی تامین هزینه های درمان سخت تر شده است.
حناچی با اشاره به توسعه شعب شهروند در شهرهای دیگر گفت: شهروند یک مؤسسه اقتصادی و طبق اساسنامهٔ این مؤسسات با تصویب هیأت مدیره و مجمع عمومی امکان پذیر است. اگر این اقدام در ر راستای منافع شهروند و سهامداران باشد صورت می گیرد.

وی با اشاره به مسأله "تخلیه شهر" تصریح کرد: تخلیه امکان پذیر نیست! منظور تعطیلی بود. همهٔ فعالیت هایی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شدند باید متوقف می شد.

این مسئول تصریح کرد: به زودی کارت های سوخت رانندگان تاکسی و تاکسی های خطی به دستشان خواهد رسید و افزایش اعمال می شود.

شهردار تهران: شرکت بیدود پاسخگوی تعهداتش به شهروندان خواهد بود

خرید یلدایی با ۵۰ درصد تخفیف در در فروشگاه شهروند

مسعود سریع القلم، مدیرعامل فروشگاه شهروند نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با تدابیر شهردار تهران دو هدف را به مناسبت شب یلدا تعقیب میکنیم؛ اول کمک به معیشت مردم با تخفیف بیشتر و کاهش قیمت ها است تا شهروندان بتوانند با آرامش مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی افزود: هدف دوم نیز کمپینی است که با عنوان یلدا به خیر و خرید مشترک با موُسسه محک طراحی شده که در این کمپین از ۲۰ آذر تا ۶ دی ماه یک درصد فروش به این مؤسسه اهدا می شود.

مدیرعامل فروشگاه شهروند گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ قلم کالای پر فروش و کالاهای مخصوص یلدا را ۵۰ درصد تخفیف عرضه می کنیم.

فروشگه زنجیره ای شهروند دارای ۴۲ شعبه در تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی