نگهداشت جاده امامزاده داوود با هماهنگی بین بخشی انجام می شود


نگهداشت جاده امامزاده داوود با هماهنگی بین بخشی انجام می شود

تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری شهردار تهران از هماهنگی بین بخشی در نگهداشت جاده امامزاده داوود خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حدود ۲۵ کیلومتر از جاده منتهی به امامزاده داوود در محله کن، واقع در این منطقه، نظافت و رفت و روب شد.

«مجتبی یزدانی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه پاکسازی جاده منتهی به امامزاده داوود، با اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص تعامل، همراهی و هماهنگی با سایر دستگاه ها در مناطقی که دارای حریم هستند گفت: در طرح نگهداشت و پاکسازی جاده امامزاده داوود(ع) شهرداری منطقه ۵ عملکرد خوبی داشت و سایر مناطق نیز در هفته آتی این اقدام را در محدوده حریم خود خواهند داشت.

وی بر ضرورت هم افزایی در نگهداشت شهر و حریم پایتخت تاکید کرد و افزود: نتیجه این هم افزایی خدمت بهتر به مردم است.

یزدانی عنوان کرد: امروز در خصوص جاده امامزاده داوود (ع) هماهنگی خوبی بین شهرداری منطقه ۵ و بخشداری و دهیاری رخ داده است.

وی در خصوص ضرورت طرح نگهداشت و پاکسازی در جاده امامزاده داوود (ع) گفت: این محدوده از موقعیت خوب گردشگری و تفریحی برخوردار است و ما وظیفه داریم تا به نگهداشت آن بپردازیم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران از همراهی شهروندان، شهردار منطقه، معاونان شهردار، استانداری، بخشداری و دهیاری در اجرای این عملیات تشکر کرد.

«تقی زاده» معاون عمرانی استاندار تهران نیز در حاشیه این عملیات گفت: با هماهنگی به عمل آمده توسط مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران در محدوده حریم منطقه ۵ و همکاری بخشداری کن و دهیاری ها، کار مشترکی انجام و جاده امامزاده داوود پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: در عملیات نگهداشت انجام گرفته نیروهای خدمات شهری با به کارگیری گریدر، لودر و ماشین آلات سنگین به تسطیح و نخاله برداری و رفت و روب اطراف جاده گردشگری زیارتی امامزاده داوود پرداختند.

تقی زاده اثرات مثبت این اقدام تصریح کرد: با ورود به فصل زمستان امکان رانش و ریزش کوهها افزایش می یابد و با اجرای این طرح بخش عمده این خطرات رفع شد.

وی گفت: در کنار این جاده رودخانه قرار گرفته که بخشی از آب مورد استفاده را تامین می کند و با جمع آوری و پاکسازی زباله های اطراف جاده تاثیر مثبتی در موضوعات زیست محیطی خواهیم داشت.

معاون استاندار تهران با اشاره به اثرات روانی مثبت بر افکار عمومی به عنوان دیگر مزیت این طرح، گفت: زمانی که دستگاه‌های مختلف و شهرداری در چنین اقداماتی کنار هم قرار می گیرند در حقیقت موجب تقویت سرمایه های اجتماعی شده و اعتماد مردم به دستگاه‌ها افزایش یافته و مشارکت پذیری شهروندان را به همراه داشته باشیم.

وی از تصمیم گیری برای برگزاری جلسات مشترک در مناطق دارای حریم با محوریت معاونت عمرانی استاندار تهران خبر داد و عنوان کرد: این جلسات در مناطق شهرداری و با حضور حوزه های زیرساختی همچون اداره های آب و برق و مجموعه های مرتبط برگزار می شود تا هر کدام با احصا مشکلاتشان از توانمندی های ناشی از هم افزایی شکل گرفته در تعامل بین بخشی استفاده کرده و به حل و فصل آنها بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه سود هم افزایی بین بخشی دستگاهها برای مردم خواهد بود، اظهار داشت: استمرار این جلسات می تواند به صرفه جویی در منابع، پرهیز از هزینه های مضاعف و بخشی نگری و جلوگیری از سردرگمی مردم در پیگیری امورات اداری آنها بشود.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران به ویژه حوزه خدمات شهری در طرح نگهداشت و پاکسازی جاده امامزاده داوود آن را اقدامی مناسب و خیلی خوب ارزیابی کرد و از برگزاری جلسه مشترک بین دستگاهها در منطقه ۵ به صورت آزمایشی خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی