تحویل ماشین آلات اهدایی مقام معظم رهبری به گلستان و چند خبر کوتاه


تحویل ماشین آلات اهدایی مقام معظم رهبری به گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - تحویل 8 دستگاه ماشین‌آلات اهدایی مقام معظم رهبری به نهادهای مختلف استان، افتتاح 32 حوزه و پایگاه بسیج گلستان و آغاز اجرای پروژه بی خطرسازی پسماند آق‌قلا از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و به صورت متمرکز در گرگان ۳۲ حوزه و پایگاه مقاومت بسیج شامل یک حوزه مقاومت و ۳۱ پایگاه مقاومت بسیج با شعار مسجد محوری در مساجد ۱۰ شهرستان استان گلستان افتتاح شد.

**

پروژه بی خطر سازی زباله های پسماندهای پزشکی با مشارکت بخش خصوصی، به صورت متمرکز در سایت غربی استان و در شهرستان آق قلا به بهره برداری رسید.

این پروژه با همکاری بخش خصوصی خارجی و با سرمایه گذاری ۶۰میلیون دلاری انجام شد.

**

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن گفت: ۷۳۳ مترمربع از اراضی ساحلی این شهرستان در محدود روستای چپاقلی قدیم در مجاورت دریای خزر رفع تصرف شد.

**

فرمانده انتظامی گنبد کاووس با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت : با اجرای این طرح ۲۹خرده فروش دستگیر و از آنان یک کیلو و ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد

هم چنین ۱۰ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و ۱۱سارق نیز با اجرای این طرح دستگیر شدند.

**

با هدف آشناکردن دبیران با شیوه نامه جدید جشنواره خوارزمی جلسه توجیهی جشنواره نوجوان خوارزمی برای دبیران کار و فناوری علوم تجربی شهرستان گمیشان در دبیرستان شهید یمرلی سیمین شهر برگزار شد.

**
در مراسمی با حضور دکتر حق شناس ااستاندار گلستان، ۸ دستگاه ماشین آلات اهدایی دفتر مقام معظم رهبری به سازمان مدیریت پسماند شهرداریها و ۵ شهرداری استان به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تحویل داده شد.

در این مراسم، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی برای مدیریت سیل از سوی دفتر مقام معظم رهبری به سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان و پنج دستگاه ماشین آلات حمل مکانیزه پسماند به شهرداری های گنبد، آق قلا، گمیش تپه، سیمین شهر و کلاله اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل