چشم امید کشاورزان جنوب کرمانی به همت جهادی جهادنصر کرمان


چشم امید کشاورزان جنوب کرمانی به همت جهادی  جهادنصر کرمان

مدیر عامل شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا از راه اندازی و تکمیل سامانه خرید، فروش و صادارت محصولات کشاورزی خبرداد و اظهار کرد: ورود به بازرگانی جهانی باید رونق بگیرد و بعد از تکمیل سامانه مذکور، جهاد نصر به شکلی مدیریت و برنامه ریزی می کند که ضمن تامین منافع کشاورز، منافع خریدار هم در نظر باشد.

محسن پنجعلی‌زاده شامگاه پنج شنبه 28 آذرماه در جلسه بررسی تامین زیرساخت های مورد نیاز برای صادارات مجدد محصولات کشاورزی جنوب کرمان گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حمایت از رونق تولید جهاد نصر به صورت جهادی و بدون چشم داشت مالی منافع ملی را در نظر دارد.

وی با ابراز امیدواری از رونق صادارت مجدد با همکاری کشاورزان و صادرکنندگان افزود: شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا زیر مجموعه جهاد نصر کرمان با همه امکانات و توان و بر اساس تجربه چندین ساله در زمینه های مختلف پای کار است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا با اعلام آمادگی همه جانبه و پشتیبانی در امر صادارت محصولات کشاورزی بیان کرد: باید بازرگانی جهانی و ملی سروسامان بگیرد و به صورت کارشناسی و علمی مباحث صادرات را دنبال کنیم.

وی از راه اندازی و تکمیل سامانه خرید، فروش و صادارت محصولات کشاورزی خبرداد و اظهار کرد: ورود به بازرگانی جهانی باید رونق بگیرد و بعد از تکمیل سامانه مذکور، جهاد نصر به شکلی مدیریت و برنامه ریزی می کند که ضمن تامین منافع کشاورز، منافع خریدار هم در نظر باشد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا با اشاره به تامین زیرساخت های صادرات محصولات کشاورزی توسط شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا افزود: پشتیبانی صادرات، سرمایه گذاری و تامین مالی در جهت رضایتمندی کشاورزان به صورت جدی در دستور کار است.

اسکله صادراتی کوهستگ ناجی کشاورزان

پنجعلی زاده در ادامه از در اختیار گذاشتن اسکله صادراتی "کوهستک"خبرداد و افزود: اسکله کوهستک می تواند روند صادرات به کشور عمان و کشورهای هند و چین را تسریع کند.

وی با بیان این مطلب که«در اسکله کوهستک تعداد 4 شناور 500 تنی، توان پهلو گرفتن دارند»گفت: اسکله«کوهستک» در زمینی به میزان 18 هکتار و با آبخور 6 متری احداث شده است که به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های تسریع روند صادرات مجدد و پایدار می تواند تاثیر گذار باشد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی پارمیس نگین اوستا با ابراز خرسندی از همکاری سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و طرف عمانی گفت: هدف اصلی از ورود جهاد نصر به ساماندهی بازار عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی تامین منافع ملی و کشاورزان منطقه است.

به گزارش ایسنا، در جلسه بررسی تامین زیرساخت های صادارت مجدد محصولات کشاورزی بر لزوم بسته بندی بازارپسند و استاندارد تاکید شد.

براساس این گزارش، شرکت جهاد نصر کرمان بعد از پایان جنگ تحمیلی به همت جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در سال 1371 به عنوان بازوی بخش دولتی تشکیل شده است که طی سال های اخیر در بخش های مختلف عمرانی، کشاورزی، پرورش آبزیان (ماهی و میگو) و ...در جهت توسعه عمرانی کشور با اقدامات جهادی جزء شرکت های موفق محسوب می شود که خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیشترین سهامداران آن تشکیل می دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان