اعلام فراخوان هفتمین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان در کرمانشاه


اعلام فراخوان هفتمین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان در کرمانشاه

هفتمین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان با محوریت تأثیر تفکر سرخ عاشورایی در شکل گیری رویش سبز انتظار(اربعین و ظهور) اسفند ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همکاری بنیاد بین المللی غدیر، دانشگاه رازی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، هفتمین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان را (7 و 8 اسفند)، همزمان با نهمین همایش ملی غدیرپژوهی برگزار می کند.

مسئله غدیر و ظهور که در قالب دو همایش و توأم با هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت در فراخوان این همایش این گونه تشریح شده است: خطبه غدیر تبیین مسئله اساسی آینده بشریت و نجات او از گمراهی و ناراستی ها است که به دلیل غفلت از پیام غدیر دامن جامعه مسلمین و بشریت امروز را گرفته است.

براساس این گزارش، خطبه غدیر تبیین سیمای تابناک منجی آخرالزمان(عج) در میان حجاب ها و ظلمت های آخرالزمانی است که اندیشمندان، صاحب نظران و محققین حوزوی و دانشگاهی با تولید محتوای مناسب نقش مهمی در تبیین زوایای مختلف آن دارند.

همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان در هفتمین دوره برگزاری، محوریت مقالات پژوهشی را بر موضوعات «مطالعه تطبیقی و مقایسه آینده تاریخ و بشریت از دیدگاه اسلام و مسیحیت»، «مطالعه تطبیقی و مقایسه آخرالزمان در اسلام و دین یهود» و «تأثیر تفکر سرخ عاشورایی در شکل گیری رویش سبز انتظار(اربعین و ظهور)» قرار داده است.

گفتنی است، پژوهشگران می توانند آثار خود را تا (15 بهمن) از طریق پست الکترونیک Bonyadekermanshah@gmail.com و یا از طریق پست پیشتاز به همراه فایل Word آن به دبیرخانه همایش واقع در کرمانشاه، بلوار شهید مطهری غربی، روبروی بانک مسکن، بنیاد بین المللی غدیر و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه ارسال کنند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان