والیبالیست‌های ناشنوای آذربایجان‌غربی در یک قدمی کسب عنوان کشوری


والیبالیست‌های ناشنوای آذربایجان‌غربی در یک قدمی کسب عنوان کشوری

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: تیم والیبال استان روز گذشته ، نج‌شنبه با قبول شکست مقابل خراسان رضوی میزبان در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی کشور و راهیابی به دیدار رده‌بندی در یک قدمی کسب مقام سومی قرار گرفت.

عبدالسلام معروفی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال ناشنوایان استان امروز جمعه /۲۹ آذر/ برای رسیدن به مقام سومی مقابل تیم گلستان صف‌آرایی می‌کند و در دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیز تیم تهران با پیروزی ۲ بر صفر مقابل گلستان به فینال رسید و برای کسب عنوان قهرمانی مقابل خراسان رضوی به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در سه گروه سه و چهار تیمی از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه جاری در سالن مهران شهر مشهد در استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز «علی شکیبازاده» ورزشکار ملی‌پوش ارومیه‌ای مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم قهرمانی امیدهای ناشنوایان کشور را بر گردن آویخت.

«معروفی»، افزود: تاکنون ۱۵ ورزشکار از این استان در رشته‌های والیبال، تکواندو، کشتی، دو و میدانی و فوتسال به عضویت تیم‌های ملی درآمده‌اند.

وی گفت: در جمع ورزشکاران ناشنوای استان چهره‌های ملی و بین‌المللی ارزشمندی وجود دارد که تاکنون در هیچ‌یک از محافل و مجالس نامی از آنان برده نشده و گمنام مانده‌اند و شایسته توجه و حمایت مادی و معنوی بیشتری هستند.

معروفی بیان کرد: در رشته والیبال مردان که بیشترین سهم ملی‌پوش را دارد، رامز مجرد، پیمان سعیدزاده، فرشاد سعیدزاده، فراز اصغرزاده، میرامید باقری، رسا ملک‌زاده، امیر افخمی‌سرای، آرام داداش‌خانی و جعفر علیزاده در اردوهای متعدد و مسابقات برون‌مرزی تیم‌ملی ناشنوایان حضور داشتند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ناشنوایان کشور یادواره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...