امام جمعه میامی : مسوولان مشکلات مردم را برطرف کنند


امام جمعه میامی : مسوولان مشکلات مردم را برطرف کنند

شاهرود - ایرنا- امام جمعه میامی با اشاره به بررسی بودجه سال 99 در مجلس شورای اسلامی، گفت : نتیجه تصمیم مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به حل مشکلات زندگی مردم و اشتغال جوانان بیانجامد.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور درخطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر افزود : بودجه سال آینده باید به نفع مردم و در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسته شود .

وی برخی تصمیم های مسوولان را نادرست خواند و افزود: در برخی تصمیم گیری ها ، گرفتاری مردم بیشتر شده و آن ها را دچار مشکلات بیشتر کرده است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه امروزه صحبت هایی از سوی برخی برای تضعیف دولت مطرح می شود، افزود: دشمنان نقشه های زیادی برای ناامیدی و شکست نظام اسلامی کشیده اند ، آن ها تلاش می کنند با ایجاد تفرقه اتحاد مردم را از بین برده و اغتشاش هایی مانند عراق و لبنان درست کنند.

وی به بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان هم اشاره کرد و گفت : انتخابات مظهر مردمسالاری دینی و ضامن بقاء نظام و امنیت کشور است.

خطیب جمعه میامی تصریح کرد: تلاش دشمنان کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این رخداد بزرگ است .

وی گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت با صداقت نسبت به احراز صلاحیت های داوطلبان اقدام کرده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال را فراهم سازند.

وی با تبریک هفته حمل و نقل و راهداری تصریح کرد : حمل و نقل از کلیدی ترین و مهم ترین عوامل تحقق توسعه است، توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان ، بهسازی راه های روستایی و تکمیل محور عباس آباد-کاهک، میامی-جیلان و میامی-گرمه ضرورت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن