بازیکن تیم فوتبال امید : باشگاه واراژدین مجوز حضورم در اردوی قطر را داده است


مهدی مهدی‌خانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان و باشگاه واراژدین کرواسی گفت که این باشگاه مجوز حضور او در اردوی قطر و همچنین مسابقات تایلند را صادر کرده است. نوشته بازیکن تیم فوتبال امید : باشگاه واراژدین مجوز حضورم در اردوی قطر را داده است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن تیم فوتبال امید : باشگاه واراژدین مجوز حضورم در اردوی قطر را داده است

مهدی مهدی‌خانی : با تمام وجود می‌جنگیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰
بازیکن تیم فوتبال امید : باشگاه واراژدین مجوز حضورم در اردوی قطر را داده است

مهدی مهدی‌خانی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان و باشگاه واراژدین کرواسی گفت که این باشگاه مجوز حضور او در اردوی قطر و همچنین مسابقات تایلند را صادر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدی‌خانی که از روز چهارشنبه به تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان اضافه شد در این مورد گفت:

خوشبختانه چند جلسه تمرین خوب را در کنار سایر بازیکنان سپری کردیم. البته کمبود نفرات طبیعتاً در شرایط و کیفیت تمرین تأثیر دارد، اما روحیه و انگیزه بازیکنان را به هیچ‌وجه تحت تأثیر قرار نداده و با ۱۲ بازیکن هم تمرین بسیار شاداب و با نشاطی را انجام دادیم و بچه‌ها با جدیت تمرینات را دنبال می‌کنند.

بازیکن باشگاه واراژدین کروواسی گفت:

خوشبختانه وضعیت من در باشگاه بسیار خوب و باثبات شده است. با این وجود بعد از پایان مسابقات مجوز همراهی تیم را گرفتم و در اردوی قطر هم حضور خواهم داشت. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده و کمک باشگاه واراژدین می‌توانم در بازی‌های تایلند، تیم امید را همراهی کنم. مدت زیادی است این بچه‌ها در کنار هم حضور دارند و حالا به آخرین اردو و حساس‌ترین مقطع رسیده‌ایم. با تمام وجود می‌جنگیم تا به بالاترین سطح آمادگی جسمی و روحی برسیم.

مهدی مهدی‌خانی خاطرنشان کرد:

امیدوارم اردوی قطر با حضور تمامی نفرات برگزار شود و باشگاه‌ها نهایت همکاری را با تیم امید داشته باشند، چراکه برای کادرفنی هیچ فرصت دیگری وجود ندارد که بخواهند بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانند. روحیه و انگیزه خوبی در تیم وجود دارد. رفاقت، صمیمیت و رابطه نزدیک با اعضای کادر فنی، تمام شاخصه‌های لازم برای موفقیت را داریم به جز اینکه خدای ناکرده تیم در آخرین اردو ناقص باشد. به نظرم این یکی از مهمترین آیتم‌هاست که می‌تواند به تیم لطمه بزند. امیدوارم این مشکل هم رفع شود و با حضور تمامی بازیکنان وارد اردوی قطر شویم.

تیم فوتبال امید کشورمان باید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر شود که در این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، کره‌جنوبی و چین هم‌گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟