کتاب «قصه زندگی من» رونمایی می‌شود


کتاب «قصه زندگی من» رونمایی می‌شود

کتاب «قصه زندگی من» در دومین روز از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «قصه زندگی من» نوشته مهدی رجبی برگرفته از قصه‌های منتخب بخش قصه ٩٠ ثانیه این جشنواره است که نویسنده، آن‌ها را تبدیل به قصه‌هایی کوتاه و خواندنی کرده است. این کتاب روز چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۵ رونمایی می‌شود.

بخش قصه ٩٠ ثانیه، یکی از بخش‌های جشنواره است که علاقه‌مندان به قصه‌گویی بدون محدودیت سنی در آن شرکت کردند و بیش از ۷هزار و ۵۰۰ اثردر این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

بعد از بازبینی آثار که در دو مرحله انجام شد، ۱۴۷ قصه به مرحله پایانی راه یافت که از این بین، ۳ قصه برتر از سوی داوران و سه قصه به انتخاب مردم مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مهدی رجبی، نویسنده و داور بخش قصه ٩٠ ثانیه جشنواره قصه‌گویی، ۱۴۷ قصه راه یافته به مرحله پایانی را در قالب این کتاب به نگارش درآورده است.

بیست‌ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

قصه‌های ۹۰ ثانیه در جشنواره بیست‌ودوم شامل بخش‌های جنبی با عنوان «قصه زندگی من»، «قصه‌های شهر من»، «قصه کانون زبانی‌ها» و «قصه خبرنگاران» است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان