برترین های عرصه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شدند


برترین های عرصه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برترین های عرصه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی در پنج بخش و با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی امروز(سه شنبه 26 آذر) در حاشیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دفتر در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با در این مراسم با بیان این که تولید علم و پژوهش باید با رویکرد مسأله محوری و مطالبات جامعه باشد، گفت: در غیر این صورت علمی که تولید می‌ شود صرفا انتزاعی بوده و نافع نخواهد بود.

در بخش دیگری از این نشست حجج الاسلام محمدهادی یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ، سیف الله صرامی رییس پژوهشکده فقه و حقوق، محمدتقی یوسفی مقدم رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه این مراسم، برترین های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در پنج بخش معرفی شدند؛ در بخش پژوهشکده ها و مراکز پژوهشی، پژوهشکده فلسفه و کلام رتبه اول شایسته تقدیر و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رتبه دوم شایسته تقدیر را کسب کردند، در این بخش پژوهشکده فقه و حقوق رتبه سوم شایسته تقدیر و پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی رتبه چهارم شایسته تقدیر را کسب کردند.

در بخش گروه های علمی؛ گروه فلسفه سیاسی از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی، گروه فلسفه از پژوهشکده فلسفه و کلام،گروه مطالعات تمدنی از مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی و گروه مسائل فقهی و حقوقی از پژوهشکده فقه و حقوق به ترتیب رتبه های برتر، اول شایسته تقدیر، دوم شایسته تقدیر و سوم شایسته تقدیر را به دست آوردند.

در بخش اعضای هیأت علمی؛ حجت الاسلام حسین الهی نژاد از پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهشی رتبه اول را به دست آورد، و حجج اسلام سید جعفر صادقی فدکی از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، علیرضا آل بویه از پژوهشکده فلسفه و کلام، عیسی عیسی زاده از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و حسین حسین زاده از پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی به ترتیب رتبه های دوم الف، دوم ب، سوم الف و سوم ب را کسب کردند.

در بخش محققان رسمی آقای ذوالفقار ناصری از پژوهشکده فلسفه و کلام حائز رتبه نخست شد و حجج اسلام مرتضی عبدی چاری از پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی، حسینعلی یوسف زاده از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مرتضی دانشمند از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به ترتیب رتبه های دوم الف، دوم ب و سوم را به دست آوردند.

پایان بخش این مراسم تقدیر از مجلات برتر دفتر تبلیغات اسلامی بود که در این بخش فصلنامه علوم سیاسی، فصلنامه تاریخ اسلام، فصلنامه نقد و نظر و فصلنامه اسلام و مطالعات اجتماعی به ترتیب رتبه های اول، اول شایسته تقدیر، دوم شایسته تقدیر و سوم شایسته تقدیر را به دست آوردند.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟