معرفی برترین‌های موتور کراس کشور در اردکان


معرفی برترین‌های موتور کراس کشور در اردکان

نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و تیمی پس از برگزاری این رقابت‌ها در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی(ره) اردکان، معرفی شدند.

«فخرالدین حجازی» رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه گفت: در این دوره از رقابت‌ها که روز جمعه ۲۹ آذرماه در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی(ره) اردکان برگزار شد، در بخش تیمی، تیم تهران با کسب امتیاز ۱۲۸ قهرمان شد و تیم‌های باشگاه کویر موتور تهران و قزوین با امتیازهای ۱۲۰ و ۱۱۲ به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان این که این رقابت‌ها در چهار راند و شش کلاس برگزار شد، افزود: در کلاس ۶۵۰ سی‌سیcc به ترتیب «محمد امین عیوضی پور» از خوزستان، «رضا ایزدی» و «ابوالفضل اسدی» هر دو از تهران اول تا سوم شدند.

وی از قهرمانی «امیرضا رضا ثابتی فر» از تهران در کلاس ۴۵۰ سی‌سی خبر داد و افزود: در این کلاس «مهران عسکری» از قزوین و «عرفان موذنی» از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته حجازی، در کلاس ۲۵۰ سی‌سی «علیرضا برزو زاده» از خراسان رضوی قهرمان شد، «مهدی رضوی» از باشگاه نقش جهان دوم و «پیمان علیزاده» از تهران نیز سوم شد، همچنین در کلاس سی‌سی نیز «پوریا ثابتی فر» از قزوین، «علیرضا حسین احمدی» از خراسان رضوی و «سینا اشاگر» از خراسان جنوبی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

وی در ادامه یاداور شد: در کلاس ۲۵۰ سی‌سی پیشکسوتان هم نفرات اول تا سوم به ترتیب «فرهاد عبدالله زاده» از تهران، «جواد بیدی» از کویر تهران و «محمد مهین خاکی» از تهران معرفی شدند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد همچنین نفرات برتر کلاس ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان را به ترتیب «مجید نصیرلو»، «امیر عسکری» و «جواد زنجانی» اعلام کرد.

حجازی در پایان نیز یادآور شد: در این مسابقات که همزمان با افتتاح فاز اول مجموعه پیست بزرگ موتورکراس و اتومبیلرانی آیت الله خاتمی(ره) اردکان برگزار شد، ۷۰ موتورسوار از ۲۲ استان کشور حضور داشتند و طی مراسمی با حضور «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان، «محمدرضاتابش» نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس، «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان و در میان استقبال پرشور تماشاگران اردکانی، از برترین‌ها تجلیلی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا