بزرگترین موفقیت رویداد چاره‎ جو، «هنر فکرکردن» بود


بزرگترین موفقیت رویداد چاره‎ جو، «هنر فکرکردن» بود

رئیس اتحادیه چاپخانه‎ داران قم با حمایت از ادامه برگزاری رویداد چاره جو در صنعت چاپ، نشر و بسته‎ بندی، هنر فکر کردن را بزرگترین موفقیت این رویداد دانست.

مجتبی محمودیان در گفت وگو با ایسنا گفت: مهمترین حسن رویداد چاره‎جو که چند روز پیش در بخش صنعت چاپ، نشر و بسته بندی در قم برگزار شد آن بود که همگان به این نتیجه رسیدیم، جوانان ما اهل فکر کردن هستند.

وی افزود: مهم این بود که جمعی از جوانان ما و فعالان این صنعت به فکر تغییراتی در کار و افزایش بهره وری و رفع مشکلات و تبدیل تهدیدات به فرصت‎ها بودند.

محمودیان اظهارکرد: یکی از معظلات جامعه ما این است که وقتی برای فکر کردن نمی‎گذاریم و همیشه عادت کرده‎ایم بر یک مدار جاری حرکت کنیم و مدار غلطی که پیش روی داریم را تغییر ندهیم.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم تصریح کرد: این رویداد با شکل مناسبی به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و نهادهایی از جمله اتحادیه چاپخانه‎داران و اتحادیه ناشران و موسسه آبان برگزار و حتی از نظر فنی نیز شاید نکته جدیدی نداشت ولی همین که عده‎ای جوانان ما با ایده و فکر تازه وارد میدان شدند، گام مبارکی برای استان بود زیرا جوانان ما هنر فکر کردن را به نمایش گذاشتند.

محمودیان اظهارکرد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و به شکل جدی‎تر دنبال شود. همین که جهاددانشگاهی همت کرد و ما نیز خدمت آنها بودیم قطعا اگر این رویه دنبال شود ما نیز از آن حمایت می‎کنیم.

وی خطاب به صاحبان ایده در این رویداد گفت: کسانی که در این رویداد مهم شرکت کردند باید کار را جدی بگیرند و ایده‎های خود را پرورش دهند زیرا در سطح مقدماتی نیز ایده‎های جالبی مطرح شد ولی همه در همان سطح مقدمات بود و باید پرورش یابد.

وی یکی از مهمترین نقدها نسبت به ایده‎های مطرح شده را عدم همخوانی آنها با شرایط حقوقی دانست و تصریح کرد: برخی از طرح‎ها در ظاهر طرح خوبی بود و صاحبان ایده برای پرورش آنها تلاش کردند ولی متاسفانه با قوانین صنفی و فراصنفی در تعارض جدی بود؛ برخی از طرح ها نیز تکراری بود ولی باید روی این فکرها تلاش بیشتری کرد.

محمودیان در پایان گفت: بنده از ادامه این رویداد حمایت می‎کنم زیرا بنده هیچ زمانی از درس و تحصیل فاصله نداشتم و در این رویداد نیز با مشاهده این جوانان خلاق و خوش فکر احساس میکنم که باید این روند را جدی تر بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها