6 هزار کودک زیر پوشش کمیته امداد استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران هستند


6 هزار کودک زیر پوشش کمیته امداد استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران هستند

اراک - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: 6 هزار و 700 نفر از کودکان مشمول طرح‌های ایتام و محسنین این نهاد حمایتی در استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

«شاپور جلالی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پوشش جذب ۲۰ هزار حامی جدید برای این تعداد کودک هدفگذاری شده که این حامیان شامل هشت هزار و ۱۶۵ نفر در اراک، ۲ هزار و ۶۰۷ نفر در ساوه، ۶۰۴ نفر در تفرش، یک هزار و ۵۱۴ نفر در خمین، ۷۳۳ نفر در خنداب، ۸۲۱ نفر در دلیجان، ۷۸۹ نفر در زرندیه، ۴۵۲ نفر در غرق‌آباد، ۸۰۶ نفر در شازند، ۵۵۶ نفر در توره، ۳۹۱ نفر در سربند، ۴۳۲ نفر در آشتیان، ۵۳۱ نفر در فراهان، ۵۹۹ نفر در کمیجان و ۷۴۷ نفر در محلات است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیران در سراسر استان می‌توانند با حداقل ماهیانه ۱۰۰ هزار ریال حامی فرزندان نیازمند شوند.

جلالی افزود: ۱۸ هزار حامی در این استان ۶ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین را حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: هر کودک یتیم در استان مرکزی چهار یا پنج حامی دارد اما کودکان در طرح محسنین به‌دلیل تعداد کم حامیان به نسبت ایتام، نیازمند مساعدت بیشتر خیران هستند.

جلالی افزود: طرح محسنین کودکان نیازمندی که پدرشان زندانی، متواری، جدا شده از همسر و یا معتاد است را تحت حمایت قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: بستر مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: حامیان و خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت