ترمینال ابهر نیازمند ساماندهی


ترمینال ابهر نیازمند ساماندهی

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ترمینال ابهر نیازمند ساماندهی است.

علی مدقالچی در بازدید از پایانه مسافربری ابهر، اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری و ارائه خدمات حمل و نقل جزو وظایف ذاتی شهرداری‌ها هست و حتی شهرداری‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ملزم به ایجاد پایانه‌های مسافربری هستند.

وی با تاکید بر این‌که برای ارائه خدمات در راه‌های فرعی، اصلی و راه‌های روستایی اداره راهداری از مردم پولی دریافت نمی‌کند، عنوان کرد: این حوزه هیچ درآمدی برای دولت ندارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به این‌که ترمینال ابهر جزو اولین ترمینال‌های استان است، افزود: با افزایش شرکت‌ها حمل و نقل، جمعیت و تغییر ابهر به یک شهر اقتصادی تفکر و انتظارات مردم نیز به تبع از این ترمینال‌ها افزایش یافته است که این امر باید در مدیریت ترمینال مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به این‌که ترمینال ابهر به مسافران هیدج صائین‌قلعه نیز خدمات ارائه می‌دهد، یادآور شد: در سال حمایت از تولید نباید به بخش خصوصی که تولید کننده خدمات سفر فشار آورد زیرا حمل و نقل نقش بسیار موثری در حوزه اقتصاد ایفا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که گرایش مردم طی سال‌های اخیر به حمل و نقل شخصی سبب شده است که از برنامه چشم‌انداز حمل و نقل تعیین شده ۲۰ ساله عقب باشیم، ادامه داد : اگر به مشکلات حمل و نقل توجه نشود قطعاً شاهد زوال این صنعت در کشور خواهیم بود.

در ادامه این جلسه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابهر با تاکید بر اینکه وضعیت پایانه مسافربری ابهر خوب نیست، افزود: ساختمان و امکانات این پایانه در شان و منزلت شهروندان ابهری نیست.

فرهاد معصومی تاکید کرد: مسائل و مشکلات پایانه باید با جدیت حل شده و اهتمام به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای حل مشکلات آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر