گسترش منابع اطلاع رسانی نمی تواند جای کتاب را بگیرد


گسترش منابع اطلاع رسانی نمی تواند جای کتاب را بگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: منابع اطلاعاتی هر چقدر هم گسترش یابد باز هم نمی توانند جای کتاب را بگیرد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حمیدرضا آقاملایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گلستان اظهار کرد: طی این چند روز از نزدیک شاهد تلاش های مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب بودم که با وجود تمام کمبودها و کاستی ها تمام تلاش خود را به کار بردند.

وی افزود: همه ساله در نمایشگاه کتاب شرکت می کنم و امسال را نسبت به سال های گذشته کمی خلوت تر می بینم. شاید احتمال خلوت بودن نمایشگاه به مشکلات معیشتی مردم برمی گردد.

آقاملایی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه مردم نیازهای زندگی خود را اولویت بندی می کنند و به نیازهای اساسی خود بیشتر توجه می کنند.

وی کتاب را غذای روح خواند و گفت: مطالعه از الزامات پیشرفت جامعه است و علی رغم پیشرفت در منابع اطلاع رسانی هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در مدت زمانی که در حال بازدید از نمایشگاه بودم چندین پزشک متخصص و فوق تخصص برجسته شهرمان را در حال بازدید از نمایشگاه دیدم و این نشان از اهمیت برگزاری نمایشگاه برای تمامی اقشار جامعه است.

آقاملایی در پاسخ به انتقادات برخی غرفه داران از تبلیغ ضعیف شهرداری برای نمایشگاه کتاب و کمرنگ شدن موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب تحت تاثیر افتتاحیه پروژه های شهرداری اظهار کرد: از کاستی های رخ داده در بحث تبلیغات شهری عذرخواهی می کنم البته کارهایی در این زمینه انجام شده اما می توانست بهتر انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر