استاندار یزد: برخورد با تخلفات بازار، اطلاع‌رسانی شود


استاندار یزد: برخورد با تخلفات بازار، اطلاع‌رسانی شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد با قدردانی از اعضای ستاد کارگروه تنظیم بازار در راستای خدمت به مردم و نظارت بر بازار استان گفت: برخورد با تخلفات بازار اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان نظارت‎ها قرار گیرند.

محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان افزود: گزارشی در زمینه تخلف یک واحد صنفی در یکی از شهرستان‌ها در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های استان منتشر شد که این اصلا زیبنده استان نیست که چنین اتفاقاتی در استان رخ دهد؛ ضمن برخورد با متخلفان لازم است اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی به صورت جدی تر وارد شوند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با همراهی و هماهنگی یکدیگر در این شرایط حساس در جهت تثبیت قیمت‌ها و نظارت بر بازار اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

طالبی بر ارتباط و تعامل اتحادیه‌ها و شرکت تعاونی‌های تولید تاکید کرد و افزود: این ارتباط ۲ سویه چه در زمان تثبیت قیمت و چه در زمان وفور تولید باید برقرار باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در این نشست گفت: موضوع گوشت قرمز در کارگروه تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا همچنان گوشت به ازای هرکیلوگرم ۸۰ هزارتومان به فروش برسد و به مردم استان اطمینان می دهیم که در زمینه تامین گوشت هیچ نگرانی وجود ندارد.

محمدرضا علمدار یزدی از اختصاص ۱۶۸ تن گوشت منجمد گوساله به استان خبر داد و اظهار داشت: در این کارگروه در زمینه توزیع آن تصمیمات لازم اتخاد شده است.

وی افزود: روزانه ۷۴ تن تخم مرغ در استان تولید می‌شود که تنها ۳۷ تن در روز مصرف می‌شود و در حال حاضر قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ در استان ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

علمدار تصریح کرد: روزانه ۶۸ تن تخم مرغ در استان تولید که ۳۵ تن آن نیاز استان است که مابقی به استان‌های همجوار صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارشی که در این نشست توسط اتحادیه میوه و تره بار ارائه شد هیچ گونه کمبود در زمینه میوه در استان وجود ندارد و افزایش قیمتی هم وجود نداشته است.

در این نشست در زمینه نمایشگاه دهه فجر و بهاره بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست