ماجراجویی ناب در قلب جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز


ماجراجویی ناب در قلب جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز

از سفر به برزیل و جاذبه‌های بی‌نظیر آن هرچه برایتان بگوییم کم است. باید رفت و از نزدیک این دنیای شگفت‌انگیز را دید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسپیلت البرز، ابتدا از جنگل‌های بی‌انتهای آمازون شروع کنیم، در آمازون با تنوع اقلیم و حیات‌وحش متفاوت خود گویی جهان دیگر نهفته است. احتمالاً برایتان جالب باشد که بدانید زیبایی‌ جنگل‌های آمازون تنها به درختان و سرسبز بودن آن نیست؛ بلکه جاذبه‌های ناشناخته‌ای که در دل آن پنهان است باعث حیرت‌انگیز بودن آن شده است. آمازون با شگفتی‌های زیبای خود هر بازدیدکننده‌ای را شیفته‌ی خود می‌کند به‌گونه‌ای که چشم‌ها از تماشای آن‌ها سیر نخواهند شد.

ماجراجویی ناب در قلب جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز

یکی از شگفتی‌های آمازون، قرار گرفتن دو رودخانه‌ی عظیم "ریو نگرو" و "سیلوموئس" با دورنگ مختلف در کنار یکدیگر است. این دو رودخانه تا چندین کیلومتر در کنار هم جریان دارند بی‌آن که آب‌هایشان باهم ترکیب شود. دیدن همچنین منظره‏‌ی حیرت‌انگیزی در طبیعت، فقط در آمازون امکان‌پذیر است.

از همه جذاب‌تر قبایل بومی آمازون هستند که همانند نیاکان و اجداد خود زندگی می‌کنند. مردم بومی آمازون با شیوه زندگی متفاوت، نوع لباس پوشیدن و آداب‌ و رسوم عجیب خود هر گردشگری را شیفته‌ی خود می‌کنند و میزبان بی‌نظیری برای لحظه‌های ناب آمازونی هستند.

از تجربه‌های پرهیجان دیگری که فقط در آمازون وجود دارد، گشت‌های شبانه با قایق همراه باراهنمای محلی برای بازدید از گونه‌های خاص و عجیب‌ و غریب رودخانه عظیم آمازون است که چنین فرصت نابی را نباید از دست داد. شنا با دلفین‌هایی به رنگ صورتی، عکاسی از تنبل‌ها و میمون‌های دوست‌داشتنی، دیدن تمساح‌ها و ماهی گوشت‌خوار پیرانا فقط در سفر به آمازون و برزیل محقق می‌شود.

ماجراجویی ناب در قلب جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز

تجربه بی‌نظیر دیگری که در سفر مهیج آمازون و برزیل، فراموش‌نشدنی است رفتن با قایق‌های تندرو یا ماکوکوسافاری تا زیر آبشار عظیم ایگواسو است که علاوه بر تماشای جادوی طبیعت، عظمت و غرش این پدیده‌ی شگفت‌انگیز را با تمام وجود حس خواهیم کرد و به‌یادماندنی‌ترین دوش آب عمرمان را خواهیم گرفت.

ممکن است به شهرهای زیادی در دنیا سفرکرده باشیم و شیفته آن‌ها شده باشیم اما ریودوژانیرو از جنس دیگری است، شور و حرارت زندگی در آن موج می‌زند. ریو تلفیقی زیبا از همه‌ی جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی است. ساحل‌های شنی اقیانوس اطلس، کوه‌های صخره‌ای، مجسمه مسیح نجات‌بخش که نماد ریودوژانیرو است، تله‌کابین سواری بر فراز کوه‌های کله‌قندی، پله‌های سلارون و مردمان عاشق رقص سامبا و فوتبال همه و همه زیبایی‌هایی هستند که ریو را یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری می‌کند.

از غذاهای لذیذ و متنوع برزیلی به‌راحتی عبور نمی‌کنیم. سبک آشپزی در برزیل آمیخته‌ای است از سبک اروپا، آفریقا، آمریکا و بومیان سرخپوست. برزیل بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشت در جهان است و بی‌اغراق نیست بگوییم که ده‌ها نوع کباب و باربیکیوی مختلف را با استفاده از انواع گوشت و سبزیجات آماده می‌کنند. همچنین در منطقه آمازون نیز ماهی‌های متنوع آمازونی زبانزد خاص و عام است که طعم و مزه ماندگاری را برایمان خواهد داشت.

ماجراجویی ناب در قلب جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز

جاذبه‌ها و تجربه‌های خاصی که درباره‌شان صحبت کردیم، فقط بخشی از برنامه‌های متنوع تور خاص جنگل‌های آمازون و برزیل اسپیلت البرز هستند.

اسپیلت البرز مفتخر بوده که بیش از ۷ سال متوالی، تور جنگل‎های آمازون و برزیل را در برنامه تورهای نوروز هرسال اجرا کند.

در تور برزیل و جنگل‌های آمازون اسپیلت البرز، تمام زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی برای کسانی که علاقه‌مند به طبیعت و ماجراجویی هستند وجود دارد.

نوروز۹۹ خود را برای تجربه‌های ناب زندگی در سفر به جنگل‌های آمازون و برزیل با اسپیلت البرز آماده می‌کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت