شاه‌علی‌دوست: بعد از 4-3 سال گل زدم


کاپیتان سایپا می‌گوید تغییر پست او یکی از اصلی‌ترین دلایل گلزنی‌اش است.

شاه‌علی‌دوست: بعد از 4-3 سال گل زدم
کاپیتان سایپا می‌گوید تغییر پست او یکی از اصلی‌ترین دلایل گلزنی‌اش است.

به گزارش "توپ 90"، روزبه شاه‌علی‌دوست با بیان اینکه برد خیلی مهمی مقابل ذوب‌آهن کسب کردیم، گفت: در سه، چهار بازی اخیر از نظر فوتبالی قابل قبول کار کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی تو پ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد که اگر این اتفاق می‌افتاد، الان شرایط بهتری پیدا می‌کردیم. باز هم خدا را شکر تیم خیلی خوب ذوب‌آهن را شکست دادیم و امیدوار هستم بدشانسی‌های ما با این برد تمام شده باشد و روند خوبی را در پیش بگیریم.

او ادامه داد: برای بازی‌هایی که انجام می‌دهیم و به ویژه وقتی که میزبا هستیم، سعی در کسب امتیاز کامل داریم و این بار هم به دنبال برتری مقابل ذوب‌آهن بودیم. امسال مسابقات طوری رقم خورد که کمتر در زمین دستگردی بازی کردیم و همین اتفاق شرایط ما را سخت‌تر کرد. قطعا ما در این ورزشگاه بهتر کار می‌کنیم و به غیر از دیدار با تراکتور، در تمام بازی‌ها صاحب امتیاز شدیم.

هافبک سایپا اضافه کرد: در ۱۶ مسابقه این فصل فکر می‌کنم فقط پنج بازی را در زمین اصلی خودمان که ورزشگاه دستگردی است، انجام دادیم و سایر مسابقات‌مان در شهرقدس یا در شهرهای دیگر بود. البته به نظرم در شهرقدس هم مهمان بودیم، نه میزبان. به نظرم برای تیمی مثل ما بهتر است که در ورزشگاه دستگردی کار کند ولی البته این زمین مدتی هم در اختیار تیم ملی جوانان بود و نمی‌توانستیم در آنجا میزبانی کنیم.

شاه‌علی‌دوست درباره گلزنی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: آخرین بار سه، چهار سال پیش گل زده بودم. البته این را باید بگویم در دو، سه فصل گذشته مربیانی به سایپا آمدند که نیاز دیدند من در پست دفاع راست یا هافبک دفاعی بازی کنم که به همین دلیل فاصله زیادی از دروازه حریف داشتم ولی در سه، چهار مسابقه گذشته آقای صادقی تشخیص دادند یک خط جلوتر و در پست هافبک میانی به میدان بروم تا به مهاجمان کمک کنم.

او یادآور شد: اگر امسال یک مقدار بدشانسی گریبانگیر ما نشده بود، خودِ من تا الان ۶-۵ پاس گل مقابل استقلال، پیکان و... داده بودم و یک سری فرصت‌ها هم پیش آمد که تبدیل به گل نشد. البته هر پستی آقای صادقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و با تمام توان کارم را انجام می‌دهم.

هافبک سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسد خطر سقوط این تیم رفع شده است، ابراز کرد: همان موقع که نتیجه نمی‌گرفتیم هم گفتم ما سقوط نمی‌کنیم؛ بالاخره سالیان سال است که در لیگ برتر هستم و با احترام به همه تیم‌ها، می‌دانم که هر تیمی نتواند فوتبال خوبی ارائه دهد و ضعیف باشد، به لیگ یک می‌رود ولی سایپا فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و اگر اشتباهات داوری نبود، همین الان رتبه تک رقمی داشتیم.

شاه‌علی‌دوست با اشاره به داوری‌هایی که به ضرر سایپا بوده است، اظهار کرد: در بازی با ماشین‌سازی به ضرر ما پنالتی گرفته شد و از آن طرف پنالتی ما را نمی‌گیرند. در مسابقه با پرسپولیس زمانی که نتیجه یک بر صفر بود، یک پنالتی ما را نگرفتند. ما در چهار، پنج مسابقه از داوری ضربه خوردیم ولی امیدوار هستم در نیم‌فصل دوم این اشتباهات پیش نیاید. می‌دانیم داوران تلاش می‌کنند ولی به هر حال با یک سوت، سرنوشت تیم‌ها عوض می‌شود. اگر توپ‌های ما هم تبدیل به گل می‌شد، این شرایط را نداشتیم.

او ضمن امیدواری از تقویت تیم سایپا در نیم‌فصل گفت: اینکه در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم را کادر فنی و باشگاه تصمیم می‌گیرند ولی باید دید در کدام منطقه از زمین مشکل وجود دارد. اگر ما گل می‌خوریم، تک تک بازیکنان تیم و حتی مهاجم ما مقصر هستند و اگر گل می‌زنیم، یک کار تیمی است. اگر این هفته‌ها گل نزدیم و ضعف داشتیم، نباید فقط مهاجمان را تحت فشار بگذاریم چون فوتبال یک کار تیمی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس