630 میلیارد ریال پروژه شرکت برق تبریز آماده‌ بهره‌برداری است


 630 میلیارد ریال پروژه شرکت برق تبریز آماده‌ بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: 630 میلیارد ریال پروژه در هشت بخش شرکت توزیع برق تبریز، در قالب طرح پویش الف_ ب_ ایران آماده‌ی بهره‌برداری است.

عادل کاظمی در تشریح پویش "الف-ب-ایران" اظهار کرد: این پویش یکی از مولفه‌های اصلی برنامه‌ی وزارت نیروی در مدیریت عرضه و تقاضا در بخش آب و انرژی بوده و موفقیت این پویش، مستلزم یک ارتباط سازمان‌یافته با مصرف‌کنندگان و مردم است.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در بخش «اصلاح روشنایی معابر» پروژه‌هایی به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال، در بخش «اصلاح و بهسازی» پروژه‌هایی به ارزش تقریبی 118 میلیارد ریال و در بخش «ایجاد قدرت مانور» دارای پروژه‌هایی به ارزش تقریبی 29 میلیارد ریال را قابل افتتاح و در حال بهره‌برداری دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این شرکت پروژه‌هایی در زمینه‌ی «توسعه‌ی روشنایی معابر» به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال، «توسعه‌ی فیدر» به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال، و در زمینه‌ی «توسعه و احداث» به ارزش تقریبی 250میلیارد ریال قابل افتتاح دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در زمینه‌ی «کاهش تلفات» نیز طرح‌هایی به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال و درزمینه‌ی «نیرورسانی» نیز به ارزش بیش از 180 میلیارد ریال پروژه، آماده‌ی بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کاظمی در پایان یادآور شد: امید است با اجرای برنامه‌ی پویش و بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها، در عرصه‌ی خدمات زیربنایی برق، زمینه‌ساز پیشرفت و پیشران تمامی بخش‌های اقتصادی جامعه باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل