واحدهای بلاتکلیف مسکن مهر در البرز واگذار می‌شود


واحدهای بلاتکلیف مسکن مهر در البرز واگذار می‌شود

کرج - ایرنا - مدیرکل مسکن و شهرسازی استان البرز با اشاره به وجود تعدادی مسکن مهر بلاتکلیف در این استان اعلام کرد: این واحدها به افراد دیگری واگذار می شود.

تقی رضایی روزشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن‌مهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵هزار نفر استان بیش از ۹۸.۵ درصد است و امیدواریم تا پایان امسال این بخش به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص واحدهایی که متقاضی ثبت نامی داشته است اما شخص به هر دلیلی آورده خود را کامل نکرده و یا پرداخت اقساط را پیش نمی برد، توضیح داد: اگر فرد متقاضی در این‌ مورد اقدامی نکند مجبور می شویم که جایگزین برای آن انتخاب کنیم.

وی گفت : متقاضیانی که در قالب فروش اقساطی ثبت نام کرده اند اگر مراجعه بعدی را نداشته باشند و تکلیف واحد خود را مشخص نکنند، واحد ثبت نامی آنها واگذار خواهد شد.

رضایی بیان داشت : نهادهای نظارتی از جمله بازرسی وزارت راه و شهرسازی، اداره کل بازرسی، بازرسی سازمان ملی و .. طی جلساتی که داشته اند موضوع این واگذاری ها را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده اند که هر فرد متقاضی باید برای تعیین تکلیف مسکن مهر خود و میزان آورده ای که باید داشته باشد اقدام کند.

وی در خصوص مشکل پسماندها و زیست محیطی مسکن مهر شهرک ابریشم و مسکن مهر ماهدشت کرج گفت: در این زمینه مراقبت های لازم را به هنگام ساخت مسکن خواهیم داشت اما به طور یقین مجموعه استانداری و شهرداری ها نیز برای حل چنین‌ مسائلی همکاری لازم را با راه و شهرسازی خواهند داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: عمده تلاش ما در بخش هایی مانند شهر کرج در زمینه اجرای طرح اقدام‌ملی مسکن این است که در قالب اقدامات مشترک با بخش خصوصی کار کنیم بدین صورت که آنها زمین را تهیه کرده و ما تسهیلات ارائه دهیم.

رضایی در خصوص خدمات زیر بنایی در زمینه مسکن مهر گفت : دولت و درکنار آن متولیان شهرک سازی به یقین به فکر ارائه خدمات در این شهرک ها بوده اند، به عنوان نمونه راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر زیر مجموعه خود مدارس را ساخته است و اکنون باید آموزش و پرورش این فضاها را تحویل بگیرد و به ارائه خدمت بپردازد.

در اجرای طرح مسکن مهر حدود ۲۷ هزار واحد مسکونی زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در دست اقدام قرار گرفت که تاکنون ۲۵ هزار واحد ها آنها به مرحله تکمیل و واگذاری رسیده و مابقی تا پایان امسال تکمیل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید