مدیری: سروش صحت خیلی شخته‌ای!/ بازغی: از سیاست سر در نمی‌آورم


مدیری: سروش صحت خیلی شخته‌ای!/ بازغی: از سیاست سر در نمی‌آورم

برنامه دورهمی در شب یلدا با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه سه رفت.

مدیری: سروش صحت خیلی شخته‌ای!/ بازغی: از سیاست سر در نمی‌آورمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شب یلدا برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه سه رفت.

مدیری در بخش ابتدایی پیرامون چند موضوع مختلف استند آپ اجرا کرد.

مدیری میزبان سروش صحت، محمدرضا علیمردانی و پژمان بازغی بود.

در بخش ابتدا گفت‌وگو مدیری درباره حضور بازیگران به عنوان مجری سوال کرد.

بازغی گفت: من پرسابقه‌ترین مجری در شبکه نسیم هستم و چهار دوره کودک شو را اجرا کردم، یکی از دلایل پذیرش آن این بود که خودم کارم را تلویزیون شروع کردم، فکر می‌کنم سینما به دلیل کم بودن سالن مردم فیلم‌های ما را تماشا کنند و تلویزیون پل ارتباط خوبی بین ما و مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سن و سال من افزایش پیدا کرده می‌خواستم یک برنامه خانوادگی را اجرا کنم و به خاطر داشتن فرزند می‌خواستم نظرات مردم درباره این برنامه را بدانم.

علیمردانی عنوان کرد: زمانی که تئاتر را شروع کردم و از ما خواستند که یک بازیگر باید موسیقی، صداپیشگی، اجرا و.. حرفه‌ای تجربه کنیم و ما آموخته هایمان را اجرا می‌کنیم.

صحت اظهار کرد: من تمام چیزی‌هایی که مجری دارد را ندارم چراکه من هول می‌شوم، حاضر جواب نیستم، خجالتی هستم، اما کتاب باز را خیلی دوست دارم.

صحت در برنامه دورهمی به طور رسمی مدیری را به برنامه کتاب باز دعوت کرد و او گفت: من خیلی گفتگو نمی‌کنم، اما کتاب باز برنامه‌ای در زمینه کتاب است و همیشه دغدغه کتاب را داشتم و بار‌ها گفتم کتاب نمی‌خوانیم و یک فاجعه فرهنگی است. با کمال میل در برنامه کتاب باز می‌آیم.

در ادامه مدیری از مهمانان برنامه دلیل اینکه چرا مردم در مقابل سلبریتی‌ها قرار گرفته اند سوال کرد و صحت گفت: من دلیل آن را نمی‌دانم و از آن سوال‌هایی است که وقتی جواب بدهم بعدش غصه می‌خورم که کاش پاسخی بهتری می‌دادم.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم سلبریتی فردی است که ویژه، خاص، متمایز شده است.

بازغی عنوان کرد: مردم در شرایط سختی را سپری می‌کنند و ماهم تفاوتی با مردم نداریم شرایط سختی را سپری می‌کنیم امشب که شب یلداست همسرم در چابهار سر کار هستند و دخترم پشت صحنه است و خودم در برنامه است و ما هم در آسایش و رفاه نیستیم و در چند جا کار می‌کنیم.

البته همه چیز را سیاسی می‌کنند و همیشه گفتم که من از سیاست سر در نمی‌آورم و بیشتر برداشت شخصی خودم است ما در مقابل مردم‌نیستیم بلکه کنار آن‌ها هستیم چراکه هر چه داریم از تلخ و شیرینی‌هایی است که کنار مردم تجربه کرده ایم و هر کدام از یک طبقه اجتماعی است و به تلاش هر کدام بستگی دارد.

مدیری از مهمانان سوال کرد که اگر صبح جمعه از خواب بیدار شوید دویت دارید چه اتفاقی رخ دهد بازغی گفت: تحریم ها برداشته شود.

صحت عنوان کرد: هر جمعه به این فکر می‌کنم‌ کاش به جای مضر بودن مفید بود.

مدیری به صحت گفت:سروش بسیار شلخته‌ای ماشین یک کثافت است، پنج سال یک بار تمیز می‌کنی.

بازغی در بخشی از برنامه از آغاز کودک شو در ۱۸ اسفند ماه خبر داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط