16 جلد کتاب توسط دانش‌آموزان خلخالی تالیف شد


16 جلد کتاب توسط دانش‌آموزان خلخالی تالیف شد

اردبیل_ایرنا_ مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: دانش‌آموزان این شهرستان با کمک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی تاکنون 16 جلد کتاب تالیف و منتشر کرده‌اند.

سخاوت بیرامی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش در خلخال افزود: این کتب در رشته‌های مختلف داستانی، ادبی و علمی تالیف شده است.

وی بیان‌کرد: برگزاری همایش‌های علمی ، ارائه ۲۵ مورد مقاله توسط دانش‌آموزان ،برگزاری نخستین همایش استارت آپ دانش‌آموزی استان اردبیل در خلخال و برگزاری چندین جشنواره سازه‌های ماکارونی ،مسابقات آزمایشگاهی و همایش نانو از جمله فعالیت‌های صورت گرفته به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی این منطقه در سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش استارت‌ آپ دانش‌آموزان استان اردبیل در خلخال گفت: شناسایی و معرفی ایده‌های نو و برتر در زمینه تجارت الکترونیک، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این همایش بود.

او اظهارکرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف تجارت الکترونیک، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه‌ای، ملی و فراملی، زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک است.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر دست‌ساز دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف علمی همچنین روزنامه دیواری، مقالات علمی و سازه‌های آزمایشگاهی در معرض دید و نمایش گذاشته شده و به مدت ۱۰ روز برای بازدیدکنندگان دایر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !