اقامه نماز جمعه 50 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی


اقامه نماز جمعه 50 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی

اداره اوقاف اسلامی قدس از اقامه نماز جمعه 50 هزار فلسطینی در «مسجدالاقصی» خبر داد و گفت: خطیب این مسجد خواستار حضور گسترده فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی برای مقابله با حملات صهیونیست‌ها شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «فلسطین آنلاین»، اداره اوقاف اسلامی قدس، گزارش داد: حدود 50 هزار فلسطینی از کرانه باختری، اراضی اشغالی سال 1948 میلادی و شهر قدس با وجود تدابیر امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی نماز جمعه را در «مسجدالاقصی» اقامه کردند.

«شیخ عکرمه صبری» امام و خطیب مسجدالاقصی درخطبه های نماز جمعه این هفته برای مقابله با حملات شهرک نشینان خواستار حضور گسترده فلسطینی ها در این مسجد شد.

گروه یهودی موسوم به «هیکل» به بهانه اعیاد یهودی خواستار حمله گسترده به مسجدالاقصی شده است.

حمله بیش از 400 شهرک نشین به مسجدالاقصی در هفته جاری

رسانه های عبری اعلام کردند: 407 شهرک نشین یهودی در هفته گذشته به مسجدالاقصی حمله کرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی از آغاز سال 2003 میلادی به شهرک نشینان اجازه داده است تا به غیر از دور روز جمعه و شنبه از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله کنند.

اداره اوقاف اسلامی قدس وابسته به اداره اوقاف اسلامی اردن و مسوول ادامه امور مسجدالاقصی خواستار توقف حملات شهرک نشینان شده است، اما نظامیان صهیونیستی تاکنون به آن عمل نکرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی در دو نوبت صبح و عصر به شهرک نشینان اجازه می دهد وارد مسجدالاقصی شوند و شهرک نشینان از «باب المغاربه» وارد مسجدالاقصی شده و از «باب السلسله» خارج می شوند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!